Brak katalizatora

Moderator: Moderatorzy

lukasz5delm

Brak katalizatora

Post autor: lukasz5delm »

Siema. U mnie w Escorcie zamiast katalizatora jest wspawana rura. Czy jego brak może przyczynić do zwiększenia spalania ? No i to dudnienie przy 3000 obrotów. Czy to też jest tegoprzyczyną ? Dzięki
Awatar użytkownika
morgon
Posty: 802
Rejestracja: 20 cze 2007, 21:33
Lokalizacja: Buczkowice

Post autor: morgon »

lukasz5delm pisze:Czy jego brak może przyczynić do zwiększenia spalania ?
Nie
lukasz5delm pisze:No i to dudnienie przy 3000 obrotów. Czy to też jest tegoprzyczyną ?
Tak
lukasz5delm

Post autor: lukasz5delm »

A co można wstawić zamiast katalizatora, żeby tak nie dudniło ?
tasek

Post autor: tasek »

może lepsze głośniki i radio :)
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

lukasz5delm, strumienice
aco do spalania to podejrzewam że troszke więcej spali ponieważ sonda jest w przekłamaniu ale to jet praktycznie nie odczuwalne
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
lukasz5delm

Post autor: lukasz5delm »

Tasek - chodzi mi o to żeby nie było tego słychać na zewnatrz pojazdu. Żeby nie zwracać na siebie uwagi policji szczególnie
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

lukasz5delm, mówie ci wstaw strumienice
:cool:
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
tasek

Post autor: tasek »

lukasz5delm pisze:Tasek - chodzi mi o to żeby nie było tego słychać na zewnatrz pojazdu
wiem to był tylko taki mały żart z mojej strony :lol:
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
lukasz5delm

Post autor: lukasz5delm »

Dzięki Ariel, ale ja w tych sprawach jestem ciemny. Czy ta strumienica wystawiona na allegro będzie pasowała do mojego Escorta ? Wystarczy ją wspawać zamiast katalizatora i to wszystko ?
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

tak dokładnie tylko wspawać inikt sie niedoczepi ja tak mam w swoim esim ;)
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
Awatar użytkownika
siutek
Posty: 1610
Rejestracja: 08 lip 2007, 01:25
Lokalizacja: toruń/chełmża
Kontakt:

Post autor: siutek »

sluchajcie (tzn czytajcie :P) ja u siebie tez nie mam katalizatora, ale jeszcze nie mialem okazji sprowadzic co tam jest w zamian :P na szczescie nic mi nie halasuje przy wyzszych obrotach wiec na sile nie musze sie z tym bawic.

ale z tego co wiem, to jesli chodzi o osiagi to samo wstawienie strumienicy zamiast katalizatora, tak naprawde g***o daje.
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

ja od niedawna ma taki układ wydechowy: seryjny kolektor-rurka wspawana w oryginalny katalizator-strumienica w miejsce pierwszego tłumika-ostatni tłumik przelotowy i niestety nie mam żadnych wykresów z hamowni czy coś podobnego ale wydaje mi się że autko dużo lepiej się zbiera niż wcześniej ale będę musiał to sprawdzić z innym orionem i wtedy będziemy mieli wszystko jasne
Awatar użytkownika
siutek
Posty: 1610
Rejestracja: 08 lip 2007, 01:25
Lokalizacja: toruń/chełmża
Kontakt:

Post autor: siutek »

przez dluzsza chwile probowalem poskladac w logiczna calosc to co napisales :P ale jzu zlapalem. widze ze masz silnik jeszcze mniejszy od mojego. jestem ciekaw jak faktycznie Twoje auto chodzi. bo moj jest potwornie zamulony, i zastanawiam sie co zrobic by zmienic ten stan
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

może kiedyś na jakimś zlocie porównamy i nie spodziewaj się zbyt wiele od swojej esiny to tylko 1,4 najlepiej porównaj z innym 1,4 i zobaczysz czy jest tak źle jak myślisz

Przy takich małych pojemnościach to chyba tylko turbo może znacząco poprawić moc
ja tą modyfikację zrobiłem raczej dla lepszego samopoczucia i z ciekawości; jednak wydaje mi sie, że jest lepiej niż wcześniej ale może mi się tylko wydaje :razz:
ODPOWIEDZ