Brak katalizatora
Moderator: Moderatorzy
Brak katalizatora
Siema. U mnie w Escorcie zamiast katalizatora jest wspawana rura. Czy jego brak może przyczynić do zwiększenia spalania ? No i to dudnienie przy 3000 obrotów. Czy to też jest tegoprzyczyną ? Dzięki
lukasz5delm, strumienice
aco do spalania to podejrzewam że troszke więcej spali ponieważ sonda jest w przekłamaniu ale to jet praktycznie nie odczuwalne
aco do spalania to podejrzewam że troszke więcej spali ponieważ sonda jest w przekłamaniu ale to jet praktycznie nie odczuwalne
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
sluchajcie (tzn czytajcie
) ja u siebie tez nie mam katalizatora, ale jeszcze nie mialem okazji sprowadzic co tam jest w zamian
na szczescie nic mi nie halasuje przy wyzszych obrotach wiec na sile nie musze sie z tym bawic.
ale z tego co wiem, to jesli chodzi o osiagi to samo wstawienie strumienicy zamiast katalizatora, tak naprawde g***o daje.


ale z tego co wiem, to jesli chodzi o osiagi to samo wstawienie strumienicy zamiast katalizatora, tak naprawde g***o daje.
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
ja od niedawna ma taki układ wydechowy: seryjny kolektor-rurka wspawana w oryginalny katalizator-strumienica w miejsce pierwszego tłumika-ostatni tłumik przelotowy i niestety nie mam żadnych wykresów z hamowni czy coś podobnego ale wydaje mi się że autko dużo lepiej się zbiera niż wcześniej ale będę musiał to sprawdzić z innym orionem i wtedy będziemy mieli wszystko jasne
przez dluzsza chwile probowalem poskladac w logiczna calosc to co napisales
ale jzu zlapalem. widze ze masz silnik jeszcze mniejszy od mojego. jestem ciekaw jak faktycznie Twoje auto chodzi. bo moj jest potwornie zamulony, i zastanawiam sie co zrobic by zmienic ten stan

jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
może kiedyś na jakimś zlocie porównamy i nie spodziewaj się zbyt wiele od swojej esiny to tylko 1,4 najlepiej porównaj z innym 1,4 i zobaczysz czy jest tak źle jak myślisz
Przy takich małych pojemnościach to chyba tylko turbo może znacząco poprawić moc
ja tą modyfikację zrobiłem raczej dla lepszego samopoczucia i z ciekawości; jednak wydaje mi sie, że jest lepiej niż wcześniej ale może mi się tylko wydaje
Przy takich małych pojemnościach to chyba tylko turbo może znacząco poprawić moc
ja tą modyfikację zrobiłem raczej dla lepszego samopoczucia i z ciekawości; jednak wydaje mi sie, że jest lepiej niż wcześniej ale może mi się tylko wydaje
