dusi go na wolnych obrotach

Moderator: Moderatorzy

lukasz

dusi go na wolnych obrotach

Post autor: lukasz »

Takie pytanko widzialem w innych postach ze jak przerywa silnik to oznaka ze na przewodach moze byc przebicie. U mnie jest sytuacja ze przerywanie jest tylko przy niskich obrotach-ponizej 2000 na wysokim biegu jak sie przyspiesza....swiece wymienione...czy moze byc jakas jeszcze przyczyna???
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3482
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

lukasz pisze:to oznaka ze na przewodach moze byc przebicie.
Sprawdź po ciemku wieczorem i na zimnym silniku.
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14630
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Tak jak darcun napisał, sprawdź po ciemku - dobrze wtedy widać iskrzenie kabli. A co do tego przerywania na wolnych i zanikającym objawie na wysokich... po prostu przy większych obrotach nie jesteś w stanie zauważyć "wypadającej" iskry - za szybko jest jeden błysk po drugim - no chyba że kryzys przewodów się pogłębia i tych "wypadnięć" iskry jest coraz więcej ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
mikruss

Post autor: mikruss »

Sprawdz czy ci dymi na czarno jak depniesz gazu no i sprawdz cisnienie na cylindrach. U mnie Cisnienia na garach brak (na dwoch) no i glowicu do remontu gniazda powypalane ze szkoda gadac i wlasnie mniej wiecej takie objawy-na wolnych zamulal a nawet gasl a na wysokich jakos tam jechal.
Awatar użytkownika
Gelo-LBN
Posty: 187
Rejestracja: 12 paź 2007, 18:41
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Gelo-LBN »

U mnie jest podobny problem na benzynie, jednak na gazie nic go nie szarpie
Co to może być??
Mercino

Post autor: Mercino »

A mam pytanie czy lepiej zainwestować w kable do świec i świece niemieckie Kraft czy moga być polskie odpowiedniki? Co polecacie? Macie coś sprawdzonego?
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

W akie Polskie ? - Iskry chcesz kupować ?
Kup Krafta albo lepiej NGK
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

Gelo-LBN pisze:U mnie jest podobny problem na benzynie, jednak na gazie nic go nie szarpie
Co to może być??
u ciebie prawdopodobnie wystepuje problem z ktoryms z czujnikow - czesc czujnikow nie bierze udzialu w pracy silnika w momencie przejscia na gaz dla tego na gazie jest dobrze. na poczatek wypnij czujnik predkosci jazdy (jeśli taki posiadasz) - jest pomiedzy linka od predkosciomierza a skrzynia biegow - taki pierscien, wychodza z niego 3 kabelki z wtyczka
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14630
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

U mnie jest podobny problem na benzynie, jednak na gazie nic go nie szarpie
Co to może być??
poruszaj kabelkami (możesz też pomierzyć opór) wtryskiwaczy. U mnie podobny objaw był też przy zsuniętym wężyku z map sensora. Ale przyczyn może być więcej na komputerze dostosowanym do gazu zaczynając a na jakimś czujniku - jak napisał cidzej - kończąc.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

Yagr pisze:
U mnie jest podobny problem na benzynie, jednak na gazie nic go nie szarpie
Co to może być??
poruszaj kabelkami (możesz też pomierzyć opór) wtryskiwaczy.
Grzesiu - WTRYSKIWACZA ! 1.4 ma tylko jeden wtryskiwacz :) poza tym specjalnie bym sie nim nie zajmowal - tam nie ma co sie popsuc. jakby cos z nim bylo nie tak to auto wogole by nie jezdzilo. generalnie nie majstrowlabym przy wtryskiwaczu. sprawdz MAPa, czujnik predkosci jazdy no i stan izolacji na potencjometrze przepustnicy.

poza tym o 1.4 mozna juz encyklopedie napisac an podstawie tego forum- proponuje skorzystac z opcji http://siec.no-ip.com/forum/search.php
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14630
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

cidzej pisze:Grzesiu - WTRYSKIWACZA ! 1.4 ma tylko jeden wtryskiwacz
he he, sorry, tak się zasugerowałem moimi niedawnymi przygodami że nawet nie spojrzałem na silnik o którym piszecie :oops: ;) ale to połączenie MAP'a można sprawdzić ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ODPOWIEDZ