
Mam problem z moim eskiem

a i jeszcze jedno zimny czy cieply zawsze jest tak samo...
Moderator: Moderatorzy
Wtyczki...kable..weze...ostatnio pol dnia spedzilem na czyszczeniu sprawdzaniu...A codo odpalania to bez gazu musze duzo dluzej krecic zeby zapalil, a czasem bez gazu nie chce zapalic...jamszoł pisze:Tak - nie tylko wtyczki i gniazdka przy czujnikach ale również wtyczki i gniazdka na głównych wiązkach przewodowych.
Poza tym wg. WKŁ gdy silnik jest zimny - odpalając go nie przyciskamy pedału gazu - przyciskamy go lekko gdy silnik jest ciepły.
a powiedz mi kolego po co w samochodzie z wtryskiem dodawac gaz przy odpalaniu ?? od tego jest komp zeby w razie czego zwiekszyc sklad mieszanki do odpalenia auta. sprawne auto na wtrysku odpala bez jakiegokolwiek macania gazu zarowno cieple jak i zimne. to dodawanie gazu przy odpalaniu to relikt z silnikow gaznikowych - tam sie tak robilo.jamszoł pisze:Oczywiście przy odpalaniu na tej stacji dodajesz lekko gazu ?
Aku jest okej trzyma dobrze...nie siada przy kreceniu...siutek pisze:a probowales zmienic akumulator na jakis nowszy niz ten co masz w aucie??
Jak juz odpali to nie ma problemow...chwilowo nie mam czasu zeby gdzies pojechac,ale moze znajde chwile to podjade na zmierzenie komprechy i podlacze esa pod kompa moze tam cos wyjdzie...leszek pisze:jak już zapali to chodzi dobrze? może trzeba by podjechać gdzieś zmierzyć kompresje?
Tak jest w instrukcji.cidzej pisze:a powiedz mi kolego po co w samochodzie z wtryskiem dodawac gaz przy odpalaniu ??
jamszoł pisze:Tak jest w instrukcji.cidzej pisze:a powiedz mi kolego po co w samochodzie z wtryskiem dodawac gaz przy odpalaniu ??
Przy zimnym silniku przed odpaleniem , po przekręceniu silnika na 1 przyciskamy 2-3 razy pedał gazu i odpalamy silnik bez dodawania gazu a na ciepłym silniku lekko dodajemy gazu.
Kręci w tedy kruciutko i odpala 100/100
Tu nie chodzi o to , że ten na wtrysku a kiedyś na gaźniku - chodzi o impuls do kompa z czujnika położenia przepustnicy.