Podłanczasz do zasilania - ja podłączyłem pod masę (blacharka) w komorze silnika ;
Plus pod aku ale poprzez bezpiecznik na przewodzie ;
kabel do impulsów zbierający dane (wtrysk paliwa)
oraz kabel zbierający impuls z impulsatora.
Potem trzeba tylko skalibrować komputerek i to wszystko.
Kalibracja ( dwa razy do pełna paliwka oraz prędkość - najlepiej za pośrednictwem GPS - a
Miernik oblicza czas wtrysku w stosunku do ilości przejechanych kilometrów , pokazując zużycie chwilowe ; średnie a także ile zużył paliwa od ostatniego wyzerowania.
Jeśli zaczniesz pilnować tego i wyzerujesz przy pełnym zbiorniku - zawsze wiesz ile jeszcze masz litrów benzyny.
Pokazuje także prędkość ; prędkość średnią między zerowaniami ; ilość przejechanych kilometrów ; prędkość maksymalną z jaką jechałeś między zerowaniami.
program można ubgreydować - a nowe pomysły co do funkcji jakie można wprowadzić przesłał do producenta mój szwagier - między innymi to , żeby komputerek liczył czas od 0 - 100 km /h , za każdym razem jak przystaniesz - czyli możesz osiągnąć czas w granicach 12 s ale i też 2 godziny zależy czy przyspieszasz , żeby sprawdzić w jakim czasie osiągniesz 100 km /h czy jedziesz normalnie od momentu ruszenia i 100 uzyskasz po 2 godzinach jazdy

Możliwości jest wiele a szwagrowi zależy aby przyżąd mieżył metry bo potrzebne jest to w rajdach terenowych.
Co do przyżądu - włos się jeży jak przywalisz na przyspieszeniu - spojżysz na zużycie chwilowe a tam pokazuje 50 l / 100 km.
Małe upsss.
Acha panowie i panie !!!
CIEKAWOSTKA !!!
Przez trzy dni mój młody jeździł moim autkiem bo u niego w hiunday- u zmieniałem uszczelniacze na zaworach.
Średnie spalanie z 7l/100 km po mieście wzrosło do 12,4l/100 km
Więc jeśli chodzi o zużycie paliwa - najważniejszy jest Łącznik między pedałem gazu a kierownicą.
Wcale się teraz nie dziwię jak ktoś tu na forum pisze , że jemu pali 10 czy 12 / 100
