Problem z podłączeniem sondy lambda mk6 1.4i!

Moderator: Moderatorzy

Twiks

Problem z podłączeniem sondy lambda mk6 1.4i!

Post autor: Twiks »

Witam ponownie Wszystkich!Mam małe pytanko co do podłączenia sondy lambda rozleciała mi się kostka która wychodzi z instalacji samochodu i są 4 luźne przewody i nie wiem który kolor podpiąć pod sondę .Z sondy wychodzą 2 białe ,szary i czarny a z instalacji biało-niebieski,czerwono-czarny,i 2 brązowe.Jeśli temat już był wałkowany to proszę o podpowiedź.Dzięki!
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14628
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

ja mam 1,6 ale powinno być tak samo.. a więc:
Biało niebieski - czarny
Brązowy - szary
Czarno czerwony - biały
brązowy - biały
oba kable we wtyczce z auta oznaczone kolorem brązowym to masa tyle że ten łączony z kabelkiem szarym od sondy prowadzi do wejścia w EEC IV. Biegunowość kabelków białych w sondzie nie występuje - to jest zasilanie grzałki więc najpierw podłącz biało niebieski z czarnym, potem czarno czerwony z jednym z białych a wtedy pozostałe. Sprawdź sondę - jeśli nie działa poprawnie to zamień podłączenia kabelków brązowych. W zasadzie podpięcie brązowych też nie powinno robić różnicy ale pewny nie jestem więc jak zrobisz tak jak napisałem to powinieneś dojść do ustawienia właściwego :)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Twiks

Post autor: Twiks »

Dzięki za odpowiedż.Podłączyłem tak jak napisłeś.Jest problem z odpaleniem po dłuższym postoju np.po nocy dziwnie pracuje silnik jakby nie na wszystkich cylindrach pracował ale po 3-4 sekundach wchodzi na obroty aha i jeszcze do 2.5 tys obrotów straszny muł ale jak się rozgrzeje to problem ustępuje.Po podłączeniu sondy restowałem komputer takze problem chyba tkwi w czym innym>Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

Twiks pisze:Dzięki za odpowiedż.Podłączyłem tak jak napisłeś.Jest problem z odpaleniem po dłuższym postoju np.po nocy dziwnie pracuje silnik jakby nie na wszystkich cylindrach pracował ale po 3-4 sekundach wchodzi na obroty aha i jeszcze do 2.5 tys obrotów straszny muł ale jak się rozgrzeje to problem ustępuje.Po podłączeniu sondy restowałem komputer takze problem chyba tkwi w czym innym>Pozdrawiam!
spr czujnik temperatury i krokowca
Twiks

Post autor: Twiks »

Mam pytanko a gdzie tem czujnik sie mieści w 1.4 i bo nawet nie wiem gdzie go szukać?
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

Twiks

Post autor: Twiks »

Dzięki bardzo za pomoc jutro sprawdzę może rzeczywiście jest walnięty ten czujnik!
ODPOWIEDZ