Problem z podłączeniem sondy lambda mk6 1.4i!
Moderator: Moderatorzy
Problem z podłączeniem sondy lambda mk6 1.4i!
Witam ponownie Wszystkich!Mam małe pytanko co do podłączenia sondy lambda rozleciała mi się kostka która wychodzi z instalacji samochodu i są 4 luźne przewody i nie wiem który kolor podpiąć pod sondę .Z sondy wychodzą 2 białe ,szary i czarny a z instalacji biało-niebieski,czerwono-czarny,i 2 brązowe.Jeśli temat już był wałkowany to proszę o podpowiedź.Dzięki!
- Yagr
- Posty: 14628
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
ja mam 1,6 ale powinno być tak samo.. a więc:
Biało niebieski - czarny
Brązowy - szary
Czarno czerwony - biały
brązowy - biały
oba kable we wtyczce z auta oznaczone kolorem brązowym to masa tyle że ten łączony z kabelkiem szarym od sondy prowadzi do wejścia w EEC IV. Biegunowość kabelków białych w sondzie nie występuje - to jest zasilanie grzałki więc najpierw podłącz biało niebieski z czarnym, potem czarno czerwony z jednym z białych a wtedy pozostałe. Sprawdź sondę - jeśli nie działa poprawnie to zamień podłączenia kabelków brązowych. W zasadzie podpięcie brązowych też nie powinno robić różnicy ale pewny nie jestem więc jak zrobisz tak jak napisałem to powinieneś dojść do ustawienia właściwego
Biało niebieski - czarny
Brązowy - szary
Czarno czerwony - biały
brązowy - biały
oba kable we wtyczce z auta oznaczone kolorem brązowym to masa tyle że ten łączony z kabelkiem szarym od sondy prowadzi do wejścia w EEC IV. Biegunowość kabelków białych w sondzie nie występuje - to jest zasilanie grzałki więc najpierw podłącz biało niebieski z czarnym, potem czarno czerwony z jednym z białych a wtedy pozostałe. Sprawdź sondę - jeśli nie działa poprawnie to zamień podłączenia kabelków brązowych. W zasadzie podpięcie brązowych też nie powinno robić różnicy ale pewny nie jestem więc jak zrobisz tak jak napisałem to powinieneś dojść do ustawienia właściwego

Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Dzięki za odpowiedż.Podłączyłem tak jak napisłeś.Jest problem z odpaleniem po dłuższym postoju np.po nocy dziwnie pracuje silnik jakby nie na wszystkich cylindrach pracował ale po 3-4 sekundach wchodzi na obroty aha i jeszcze do 2.5 tys obrotów straszny muł ale jak się rozgrzeje to problem ustępuje.Po podłączeniu sondy restowałem komputer takze problem chyba tkwi w czym innym>Pozdrawiam!
- cidzej
- Posty: 11776
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
spr czujnik temperatury i krokowcaTwiks pisze:Dzięki za odpowiedż.Podłączyłem tak jak napisłeś.Jest problem z odpaleniem po dłuższym postoju np.po nocy dziwnie pracuje silnik jakby nie na wszystkich cylindrach pracował ale po 3-4 sekundach wchodzi na obroty aha i jeszcze do 2.5 tys obrotów straszny muł ale jak się rozgrzeje to problem ustępuje.Po podłączeniu sondy restowałem komputer takze problem chyba tkwi w czym innym>Pozdrawiam!
- cidzej
- Posty: 11776
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
we wtrysku. http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=2625