Mechanizm wycieraczek

Moderator: Moderatorzy

wizard82

Mechanizm wycieraczek

Post autor: wizard82 »

Witam!
Mam problem z ramieniem wycieraczki od strony kierowcy, tym ramieniem pod maską. wystarczy je leciutko podnieść i spada z połączenia kulowego. Czy da się to jakoś naprawić? Czy trzeba wymienić całe to ramie?
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Połączenie kulowe - z jednej strony masz kulę a z drugiej wgłębienie w którym ta kula się trzyma .
A trzyma się dlatego , że jest tam osadzony - zaraz przy wlocie drut sprężynowy.
Albo drut spadł i leży gdzieś pod spodem na podszybiu - poszukaj - albo pękł lub się wytarł.
W drugim i trzecim przypadku musisz drut wymienić - dopasuj jeden zwój z jakiejś sprężyny lub gdzieś na szrocie go znajdziesz ewentualnie całe urządzenie weź ze szrotu.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
wizard82

Post autor: wizard82 »

Wielkie dzięki za pomoc, jutro ide działać z tymi wycieraczkami. Pozdro!
F1EDITION

Post autor: F1EDITION »

jamszoł pisze:Połączenie kulowe - z jednej strony masz kulę a z drugiej wgłębienie w którym ta kula się trzyma .
A trzyma się dlatego , że jest tam osadzony - zaraz przy wlocie drut sprężynowy.
Albo drut spadł i leży gdzieś pod spodem na podszybiu - poszukaj - albo pękł lub się wytarł.
W drugim i trzecim przypadku musisz drut wymienić - dopasuj jeden zwój z jakiejś sprężyny lub gdzieś na szrocie go znajdziesz ewentualnie całe urządzenie weź ze szrotu.
Mechanizm ma już swoje latka :lol:.
Jeżeli ta kulka nosi ślady korozji to lepiej poszukac na alegro jakiś nowszy mechanizm bo reanimacja nic nie pomoże a takie rzeczy lubią się rozlatywac w najmniej oczekiwanym momencie :lol:
ODPOWIEDZ