Witam!
Mam problem z ramieniem wycieraczki od strony kierowcy, tym ramieniem pod maską. wystarczy je leciutko podnieść i spada z połączenia kulowego. Czy da się to jakoś naprawić? Czy trzeba wymienić całe to ramie?
Mechanizm wycieraczek
Moderator: Moderatorzy
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Połączenie kulowe - z jednej strony masz kulę a z drugiej wgłębienie w którym ta kula się trzyma .
A trzyma się dlatego , że jest tam osadzony - zaraz przy wlocie drut sprężynowy.
Albo drut spadł i leży gdzieś pod spodem na podszybiu - poszukaj - albo pękł lub się wytarł.
W drugim i trzecim przypadku musisz drut wymienić - dopasuj jeden zwój z jakiejś sprężyny lub gdzieś na szrocie go znajdziesz ewentualnie całe urządzenie weź ze szrotu.
A trzyma się dlatego , że jest tam osadzony - zaraz przy wlocie drut sprężynowy.
Albo drut spadł i leży gdzieś pod spodem na podszybiu - poszukaj - albo pękł lub się wytarł.
W drugim i trzecim przypadku musisz drut wymienić - dopasuj jeden zwój z jakiejś sprężyny lub gdzieś na szrocie go znajdziesz ewentualnie całe urządzenie weź ze szrotu.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Mechanizm ma już swoje latkajamszoł pisze:Połączenie kulowe - z jednej strony masz kulę a z drugiej wgłębienie w którym ta kula się trzyma .
A trzyma się dlatego , że jest tam osadzony - zaraz przy wlocie drut sprężynowy.
Albo drut spadł i leży gdzieś pod spodem na podszybiu - poszukaj - albo pękł lub się wytarł.
W drugim i trzecim przypadku musisz drut wymienić - dopasuj jeden zwój z jakiejś sprężyny lub gdzieś na szrocie go znajdziesz ewentualnie całe urządzenie weź ze szrotu.

Jeżeli ta kulka nosi ślady korozji to lepiej poszukac na alegro jakiś nowszy mechanizm bo reanimacja nic nie pomoże a takie rzeczy lubią się rozlatywac w najmniej oczekiwanym momencie
