Fordowski centralny na pilota
Moderator: Moderatorzy
Fordowski centralny na pilota
Witam!
Chciałem zadać kolejne pytanko o zamek centralny w MK5 (oryginalny z wersji CLX 5-drwi).... Czy da się go w jakiś sposób uzbroić w sterowanie z pilota? Jeżeli tak to co jest do tej operacji potrzebne? Czy może lepiej zaopatrzyć się w jakiś uniwersalny,ale wydaje mi się że to by było zbyt dużo niepotrzerbnych przeróbek. Any ideas?
Chciałem zadać kolejne pytanko o zamek centralny w MK5 (oryginalny z wersji CLX 5-drwi).... Czy da się go w jakiś sposób uzbroić w sterowanie z pilota? Jeżeli tak to co jest do tej operacji potrzebne? Czy może lepiej zaopatrzyć się w jakiś uniwersalny,ale wydaje mi się że to by było zbyt dużo niepotrzerbnych przeróbek. Any ideas?
każdy alarm podejdzie do centralnego esa , ja właśnie zakładałem i wszystko smiga oki , tylko większość tych alarmów jest sterowane - a escort ma + ,ale wystarczy przekażnik założyć i jest oki.
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
michal0310, tu znajdziesz coś dla siebie
http://moto.allegro.pl/4143_uklad_elekt ... larmy.html
http://moto.allegro.pl/4143_uklad_elekt ... larmy.html
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
- jaro
- Posty: 1663
- Rejestracja: 31 gru 2006, 18:00
- Lokalizacja: Łambinowice
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1989
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Cabrio
Ale też można dostac te odpowiednie do escorta sterowne plusem takie też gdzieś widziałem,ja nie moge się zdecydować jaki mam założyc i tak się decyduje od zeszłego roku może ktoś coś doradzi krążę po allego i po sklepach i ciągle mam rozterki jaki.
jest escort MK IV 1.6 cabrio xr3i
jest BMW 330d kombi
jest Fiesta MK6 1.25 PB
jest BMW 330d kombi
jest Fiesta MK6 1.25 PB
Co myślicie o tym: http://moto.allegro.pl/item154860854_st ... kanie.html ??
albo taki: http://moto.allegro.pl/item155184255_au ... _lata.html
Niskobudżetowe,więc to coś dla mnie
albo taki: http://moto.allegro.pl/item155184255_au ... _lata.html
Niskobudżetowe,więc to coś dla mnie

może być tylko będziesz musiał zastosować te przekażniczki dodatkowe ,ale to prosta rzecz tu na forum gdzieś to jest opisane i schemacik 

fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
- WieSiu
- Posty: 23543
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
ja chyba nie umieszczalem tego opisu,przynajmniej nigdy nie robilem opisu centralnego, wiec raczej ktos inny zrobil schemacik. Zgadza sie, roznice sa w tych wersjach,ale to ze wzgledu na roczniki,a nie silniki. Czy diesel czy benzyniak, alarm zaklada sie tak samo i steruje centralnym tak samo, skrzynki tez te same. A u Ciebie jest mniej kabli inna skrzynka, prostsza konstrukcja i latwiej sie alarm zaklada, wiec ja uwazam,ze nie powinienes miec problemu z zalozeniem. Miernik do raczki, troszke pozdejmowac pastikow i pomierzyc co trzeba i bez schematu zrobisz co trzeba, a schemat jak podlaczyc z przekaznikami powinien byc w instrukcji alarmu.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Witajcie!
Właśnie przysłali mi alarm który kupiłem na allegro. Ma on wbudowane przekaźniki do sterowania plusem. I tu pojawia się pytanie: Jak go podłączyć do mojego oryginalnego centralnego??? Mam w alarmie sześć przewodów do sterowania centralnym : pomarańczowy,biały z bezpiecznikiem 15A,zółty,pomarańczowo-czarny,biało-czarny i zółto-czarny. Następnie jest narysowany schemat podłączenia w autach sterowanych plusem a sprowadza się on do tego że:pomarańczowe nie używane(na ich końcu są narysowane nożyczki),biały do podłączenia ZAMKNIJ w centralnym,biało-czarny do podłączenia OTWóRZ w centralnym,oba zółte do plusa (+12V). Proszę,powiedzcie które to są te odpowiednie przewody w sterowniku od centralnego (te od OTWóRZ i ZAMKNIJ)
Bo jak wyjąłem sterownik spod tego plastiku po prawej stranie siedząc na fotelu pasażera to jestem przerażony
Chyba z 30 przewodów tam przychodzi
POMóŹCIE,please!
Właśnie przysłali mi alarm który kupiłem na allegro. Ma on wbudowane przekaźniki do sterowania plusem. I tu pojawia się pytanie: Jak go podłączyć do mojego oryginalnego centralnego??? Mam w alarmie sześć przewodów do sterowania centralnym : pomarańczowy,biały z bezpiecznikiem 15A,zółty,pomarańczowo-czarny,biało-czarny i zółto-czarny. Następnie jest narysowany schemat podłączenia w autach sterowanych plusem a sprowadza się on do tego że:pomarańczowe nie używane(na ich końcu są narysowane nożyczki),biały do podłączenia ZAMKNIJ w centralnym,biało-czarny do podłączenia OTWóRZ w centralnym,oba zółte do plusa (+12V). Proszę,powiedzcie które to są te odpowiednie przewody w sterowniku od centralnego (te od OTWóRZ i ZAMKNIJ)



michal0310, wrzuc ten shemat to napewno to rozgryziemy zrób scan.
musisz się wepnąć miernikem w te kabelki co idą do dzrzwi weż weż multimetr i pomierz przykłdasz do kabelka np. wgryzasz się igłą w przewudó i sterujesz c.z. i patrzysz czy wskakuje ci 12v na wskażniku albo zastosuj żarówke
jeden będzie miał 12 w przy zamkniętym a jak otworzysz to napięcie zniknie i przydrugim tak samo tylko odwrotnie przyotwartym 12 v a jak zamkniesz to 0v itak naprzemian i tam wepniesz te przewody
w kostce idzie chyba ,2 głośniki , 2 szyby i chyba 4 centralny
musisz się wepnąć miernikem w te kabelki co idą do dzrzwi weż weż multimetr i pomierz przykłdasz do kabelka np. wgryzasz się igłą w przewudó i sterujesz c.z. i patrzysz czy wskakuje ci 12v na wskażniku albo zastosuj żarówke
jeden będzie miał 12 w przy zamkniętym a jak otworzysz to napięcie zniknie i przydrugim tak samo tylko odwrotnie przyotwartym 12 v a jak zamkniesz to 0v itak naprzemian i tam wepniesz te przewody
w kostce idzie chyba ,2 głośniki , 2 szyby i chyba 4 centralny
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
- Yagr
- Posty: 14628
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Tak właśnie wygląda komputerek w escorciemichal0310 pisze:Bo jak wyjąłem sterownik spod tego plastiku po prawej stranie siedząc na fotelu pasażera to jestem przerażonyChyba z 30 przewodów tam przychodzi

czyli EEC IV ale niestety nie wiem gdzie umieścili sterownik centralnego. Włóż to pudełko spowrotem u dobrze dociśnij wtyczkę (jeśli ją rozpiąłeś to zafundowałeś sobie reset )
Ostatnio zmieniony 23 sty 2007, 16:49 przez Yagr, łącznie zmieniany 1 raz.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"