Strona 5 z 5

: 05 sty 2010, 18:47
autor: Falconx
MisiekP pisze:ok czyli odpowietrznik do wymiany :D na szczescie na szrocie widzialem essa z takim samym wiec nie bedzie problemu :D

moje pytanie nastepne :D czemu tak sie dzieje?? :D
a może wlewasz za dużo płynu ?? Płyn pod wpływem temperatury się rozszerza a poniewaz nie mieści się w zbiorniczku to wywala go odpowietrznikiem . U mnie w BMW na miarce od poziomu płynu wspomagania mam dwa napisy : calt i hot . Na zimnym silniku musi sięgać nie więcej jak calt , bo jak dolejesz to wyje....e przez korek górą.

: 05 sty 2010, 19:14
autor: WieSiu
w Escorcie tez sa dwa wskazniki

: 05 sty 2010, 19:20
autor: Jamszoł
I tez z opisem gorąco/zimno :mrgreen:

: 05 sty 2010, 19:23
autor: Falconx
Jamszoł pisze:tez z opisem gorąco/zimno :mrgreen:
I może kolega leje pod goraco i dziwi sie że mu płyn wywala ?? :cry: