uszczelniacze zaworów

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

uszczelniacze zaworów

Post autor: cidzej »

gdzie i za ile można je wymienic w w-wie lub okolicach ?? niestety nie zrobie tego sam, bo nie umiem :???:
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14630
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

a nie chcesz się nauczyć?
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

chcialbym zeby ten moj escort choc do jednego zlotu wytrzymal wiec moze lepiej jak łap nie bede wsadzal do silnika :sad:
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14630
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

ok , rozumiem. Nie zawsze się chce...
ale je to ci mogę polecić mecha w K-owie i na śląsku :lol: na spocie nie pytałeś?
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3482
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

dzięki chłopaki, ale nie mam nawet napinacza do sprężyn i bladego pojęcia jak to wogóle wygląda
Awatar użytkownika
robertford
Posty: 1894
Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: robertford »

Darcun wcisnąć Ci opcję pomógł. :mrgreen: :mrgreen: O kurde ukradli ją!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen:
:) ( Ford Escort 1.3i CLX - 1996 ) :)
kolorek morski perełka

------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

a może ktoś weźmie odpowiedni chytok na zlot i sobie przy % podłubiemy ?? :)
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3482
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

Jak wytrzymasz do czerwca to nie ma sprawy.Zabiorę narzędzia, a Ty możesz mieć materiały :grin:
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

poza % to trzeba 8 uszczelniaczy kupić, uszczelkę pod pokrywę zaworów mam, czy coś jeszcze potrzeba ???
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3482
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

Nie.
Procurator

Post autor: Procurator »

Czy tak mają wyglądać uszczelniacze zaworów do silnika 1.6 CVH EFI?
Załączniki
DSC00004.JPG
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3482
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

Ledwo co widać,ale zobacz tu:http://www.fordescort.org/content/view/236//
Procurator

Post autor: Procurator »

Wygląda, że ten "stopień" nad tą "podstawką talerzykową blaszaną" jest wyższy niż u mnie, ale tam chyba jest silnik 1.4. Ja zaś mam 1.6. Ale tam nie używają żadnego szpeja do przytrzymania zaworu aby nie wpadł do silnika, po prostu ustawiają tłok odpowiedniego cylindra w GMP i chyba wymieniają.
Cóż trzeba dla pewności znaleźć kogoś kto sie zna aby to mi zrobił. W ostateczności dopiero sam się za to zacznę zabierać...
Acha przyczynę ubytku oleju stawiam na uszelniacze, ponieważ jakby nieszczelności były po między tłokiem na pierścieniach to wówczas chyba z odmy (przewietrzania skrzyni korbowej) leciałyby spaliny jak z rury wydechowej. Ja mam założony filtr stożkowy i odme wyprowadzoną do jego obudowy. Jak załącze silnik to pod maską widzę zaraz czy z odmy nie wydobywa się jakiś dym i nie wydobywa się nic, a nic. Nawet jak na uruchomionym odmę przytkam palcem to nie tworzy się tam żadne nadciśnienie. Zatem na pierścieniach powinno być szczelnie.
Pozdr.
Procurator

Post autor: Procurator »

Sory za list pod listem, ale chyba samemu będę musiał sobie wymienić te uszczelniacze.
Nie wiesz czy można zrobić samemu ten ściągacz do zaworów (napinacz sprężyn) z grubego płaskownika tak aby działał na zasadzie dźwigni z punktem podparcia na nakrętce dźwigni zaworowej?
Sprawdziłem można zdjąć pokrywę zaworów bez konieczności demontażu zespołu przepustnicy i wtrysku, wystarczy tylko kanały dolotowe powietrza zdjąć, ale czy wtedy wystarczy miejsca aby zastosować fabryczny ściągacz do zaworów (jak dobrze pójdzie to może będę go miał)?
I teraz, piszą tam aby w cylindrze nad którym pracujesz tłok był w GMP, czy wówczas jak tłok jest u góry to zatrzyma w bezpiecznej pozycji zawór jakby chciał się wsunąć do silnika?
Dźwignie zaworowe odkręca się chyba łatwo bez żadnych "pułapek".
Problemem może być jeszcze wybicie półstożków trzymających sprężynę.
Acha nie wiecie czasem jak odkręcić, jeżeli w ogóle się da, zardzewiałe śruby mocujące kolektror wylotowy i osłonę kolektora wylotowego? One wyglądają naprawdę nieciekawie, a nie chcę pochopnie usuwać rdzy jakimiś agresywnymi chemikaliami.
Bo chyba uszczelka pod kolektorem wylotowym w jednym miejscu nie jest całkiem szczelna.
Pozdr
ODPOWIEDZ