Akumulator za szybko się rozładowywuje
Moderator: Moderatorzy
Akumulator za szybko się rozładowywuje
Witam, mam następujący problem: akumulator w moim Escorcie bardzo szybko się wyładowywał, czasem nawet po tygodniu. Po zakupie nowego akumulatora okazało się, że ten wytrzymał tylko dwa tygodnie. Lampki pokazują 11V, nie można odpalić, w ogóle nie ciągnie z rozrusznika. Jak się go pociągnie, to zapala od razu, ale jak się zgasi, to potem znów nie idzie. Może ktoś też się spotkał z tym problemem?
witaj, moim zdaniem powinieneś sprawdzić napięcie na przewodach idących od alternatora do akumulatora. standardowo przy włączonym silniku powinno sie utrzymywać 13-14V, jeżeli masz 15 i wzwyż możliwe że twój akumulator zostaje przeładowany i to go psuje. jak to będzie dobre to sprawdź czystość konektorków kabli i szczególnie masy. najlepiej przeczyść papierem ściernym i posmaruj smarem miedzowym(pastą miedziową). 

- WieSiu
- Posty: 23542
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Mihus, ja akuratnie nie mam tutaj za duzo do dodania,jedynie poza tym,ze bezposrednio na alternatorze niezaleznie od obciazenia powinienes miec ok 14,2V. Na akumulatorze przy wlaczonych tylko swiatlach minimum 13,9V, maksynalne napiecie jakie mozesz miec na akumulatorze to 14,5V, jak jest wiecej,to masz prawdopodobnie regulator uszkodzony
TAK W OGOLE TO NIE TEN DZIAL !!! JUZ PRZENIOSLEM...
TAK W OGOLE TO NIE TEN DZIAL !!! JUZ PRZENIOSLEM...
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
a jeśli za małe to możę być też regulator

na wyglond mam podobny
mogo http://moto.allegro.pl/item146415937_re ... kazja.html?

na wyglond mam podobny
mogo http://moto.allegro.pl/item146415937_re ... kazja.html?
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
A na początek to ja bym sprawdził czy przy wyłączonej stacyjce jest jakiś pobór prądu - czyli odepnij klemę i przy podłanczaniu jej zobacz czy mocno iskrzy.
Możliwe , że któryś odbiornik pobiera prąd przy wyłączonej stacyjce bądź gdzieś masz przebicie do masy i poprostu akumulator się na postoju rozładowuje.
Oczywiście koledzy dobrze napisali abyś sprawdził ładowanie.
Możesz mieć za duże i akumulatoe bardzo prędko się zasiarcza lub też masz zasłabe bądź nie masz wcale ładowania.
Rególator masz w alternatorze.
Możliwe , że któryś odbiornik pobiera prąd przy wyłączonej stacyjce bądź gdzieś masz przebicie do masy i poprostu akumulator się na postoju rozładowuje.
Oczywiście koledzy dobrze napisali abyś sprawdził ładowanie.
Możesz mieć za duże i akumulatoe bardzo prędko się zasiarcza lub też masz zasłabe bądź nie masz wcale ładowania.
Rególator masz w alternatorze.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Aha, zapomniałem o jednym. Stary akumulator przed wymianą był bardzo zasiarczony, elektrolit był czarny. Czy możliwe, żeby była to wina regulatora? Może teraz należałoby wymienić regulator, żeby nie doprowadzić do tego samego? Aha i jeszcze jedno przed chwilą nie dało rady go odpalić, nie dał nawet głosu...
ŻLE SIĘ WYSŁOWIŁEM W POŚCIE NO WIADOMO PIERWSZE SPRAWDZE A POTEM KUPIE DO SKLEPU TYLKO PRZEZ DROGE PRZEJDE I MOGE SOBIE WZIˇŚĆ NA PRUBE PO WYMIANIE JAK DALEJ BĘDZIE ŻLE TO MOGĘ ODDAĆ I SZUKAĆ PRZYCZYN DALEJ 

fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
właśnie pomierzyłem napięcię przy alternqtorze też 13,7v czyli słabe tzn żę regulator nowy ????????
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-