Witam... Mam pytanie... Czy jak doleje płynu hamulcowego do zbiorniczka (normalnie na dolewke, bo mam już prawie minimum) to będe musiał odpowietrzać układ hamulcowy? Nie jestem pewien dlatego wole spytać zanim zaleje z góry dzięki za odp
spoko...przy dolewkach tak jak pisze leszek nie trzeba nic odpowietrzac bo przeciez nie zszedl Ci plyn z tloczkow czy przewodow a jedynie ze zbiorniczka
A kiedy wlasnie ostatnio wymieniales plyn ? Prawidlowo nie powinien wlasnie schodzic jego poziom
hehe...NIKO, nie martw sie o markko bo to fachowiec i wie co to DOT-4 On poprostu smieje sie z tego w jaki sposob sformulowalem to zdanie: Pamiętaj o dolewce DOT4 ! Nie mniej
Hehe...w sumie jak to teraz czytam to widze jak fajnie to napisalem
Tak więc poprawiam:
Dolewaj tylko płyn klasy DOT-4, nie gorszy (np. DOT-3)
Spoko dzięki nie przemyślałem A płyn może mi schodzić ponieważ w jednym kole hamulec troche trzyma... Znaczy tłoczek chodzi ale ciężko. Nie mam teraz wogóle czasu, żeby się za to zabrać A, że lać DOT-4 to przeczytałem w książce na szybko dzięki za odp.
jest: koreański wysokoobrotowiec
był: Ford Escort 1.3 mk6 1992r.
Musisz znaleźć czas, żeby przejrzeć je jak najszybciej, bo jeśli blokuje Ci się tłoczek to grozi to spaleniem klocków lub okładzin szczęk a także spaleniem tarcz lub przegrzaniem bębnów. Do tego czasu proponuję wolną jazdę i wyhamowywanie silnikiem, a hamowanie to tylko awaryjne.
Ostatnio zmieniony 17 maja 2006, 12:27 przez marg1961, łącznie zmieniany 1 raz.
Odgrzewam zaliwajke ,na dniach czeka mnie wymiana płynów i filtrów i innych pierdół w tym płynu hamulcowego i mam pytanko,jaką butle zakupić? 0,5 L czy 1 litr?
Ile tego tam wchodzi?
Jamszoł, najwyżej po zmianie klocków będzie musiał troszkę odpuścić jak teraz zaleje max- chyba że o czymś innym myślisz?
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie