wilgoć wskrzynce bezpiczników
Moderator: Moderatorzy
wilgoć wskrzynce bezpiczników
witam pojawił mi się problem ze skrzynką bezpieczników łapie mi wilgoć i robi zwarcie świeci przy wyłączonym zapłonie olej i ładowanie jak wysuszyłem jet oki czym tą skrzynke zabezpieczyć żeby nie brała wilgoci woda się nie leje tylko taka wilgoć na stykach co mam zrobić czy jest może jakiś środek do skrzynki żeby po pryskać i tworzyło powłoke ochrąnną lub czymś ją zabezpioeczyć jakaś folia pianka itp.
- WieSiu
- Posty: 23543
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
najlepiej przesmarowac wszystkie styki wazelina techniczna
Wilgoc nie bedzie sie na pewno tego trzymala

Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- WieSiu
- Posty: 23543
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
NIKO, napisales, ze na stykach zbiera Ci sie wilgoc, a styki to mozesz przesmarowac bez rozbierania plastikow, a reszte to niestety juz przez rozlozenie skrzynki, choc reszty to nie da sie zabardzo przesmarowac, mozna jedynie przelutowac.
Poza tym w skrzynce bezpiecznikow nie ma ani jednego ukladu scalonego, nawet jednego elementu elektronicznego, skrzynka bezpiecznikow to same sciezki przewodzace + konektory (pod bezpieczniki, kostki, przekazniki itp). I wlasciwie tylko konektory mozesz przesmarowac wazelina, reszta to moga byc zimne luty, ktore trzeba przelutowac (jak juz wyzej pisalem)
Poza tym w skrzynce bezpiecznikow nie ma ani jednego ukladu scalonego, nawet jednego elementu elektronicznego, skrzynka bezpiecznikow to same sciezki przewodzace + konektory (pod bezpieczniki, kostki, przekazniki itp). I wlasciwie tylko konektory mozesz przesmarowac wazelina, reszta to moga byc zimne luty, ktore trzeba przelutowac (jak juz wyzej pisalem)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982