NIE MOGĘ ZAPALIĆ
Moderator: Moderatorzy
NIE MOGĘ ZAPALIĆ
POWTóRZYŁ MI SIE PROBLEM MAM ESCA 1,4 NA GAŻNIKU Z KATEM I GDY KRĘCE TO TAK JAK BY CHCIAŁ A NIE MóGŁ ZAPALIC GDY ZESZŁEM RANO NAJPIERW ZASKOCZYŁ ALE PO PARU SEKUNDACH ZDECHŁ I POTEM JUŻ NIE DAŁO RADY TYLKO ŁAPAŁO I CISZA GDY STAŁO SIE TO PRZED PAROMA DNIAMI ZASKOCZYŁ NA ZACIˇG I POJEZDZIŁ PARE DNI ALE PALIŁ JAK SMOK I ZNóW MI TO ZROBIŁ DZIŚ JUŻ NIE WIEM JAK MAM MU POMóC PRZED CAŁYM TYM ZAJŚCIEM SKAKAŁY MU OBROTY A NA 2000 OBROTACH TAK JAK BY TRACIŁ OCHOTĘ WTEDY REDUKOWAŁEM I PRZESKAKIWALEM Tˇ BARIERĘ COŚ GO BLOKUJE BO CHYBA NA MNIE SIE NIE OBRAZIŁ TANKUJE GOTYLKO NA RENOMOWANYCH STACJACH WIĘC POMóRZCIE KTOŚ BO TĘSKNIE ZA MOIM BŁEKITKIEM NA TRASIE...!
Zobacz to
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=1830
i zobacz tez rurkę odpowietrajacą silnik, gdzies tu było ze jak zamarznie w srodku syf to problemy z zapaleniem.
Pozdrawiam
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=1830
i zobacz tez rurkę odpowietrajacą silnik, gdzies tu było ze jak zamarznie w srodku syf to problemy z zapaleniem.
Pozdrawiam
SEBASTIAN NIE ODPALAJ SWOJEGO ESSIEGO NA PYCH
możesz sobie narobić nie lada kłopotów
CHODZI O ROZRZˇD
MOŻE PEKNˇC PASECZEK I portwelik będzie bardzo biedny
CO do obrotów to SILNICZEK KROKOWY a jesli chodzi o spalanie to sonda LAMBDA pewnie padła
MóJ poprzedni ESSI paliłw granicach 8l a jak padła sonda TO 13l porażka
po wymianie wszystko było ok 




CO do obrotów to SILNICZEK KROKOWY a jesli chodzi o spalanie to sonda LAMBDA pewnie padła

MóJ poprzedni ESSI paliłw granicach 8l a jak padła sonda TO 13l porażka

- WieSiu
- Posty: 23601
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
swoja droga fajny rarytas masz. Gaznik i katalizator:D Czytalem wlasnie,ze takie byly robione,ale dziwi mnie to,ze Ty masz 1,4 i masz katalizator, w ksiazce jest napisane ze w 1,6 na gazniku wystepowal katalizator, a nie w 1,4. W tych 1,6 wystepowal tez czasem regulator predkosci obrotowej biegu jalowego, cos co jest w montowtryskowych silnikach (ale nie we wszystkich gaznikowych byl motnowany).Moze to jest przyczyna skakania Ci obrotow na 2000? najpierw zlokalizuj czy w ogole cos takiego masz.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
hmmmm... walcze z podobna usterka - zapalanie/gasniecie (post: "nie zapala gdy jest rozgrzany...") , ale opisane wyzej objawy tez wystepuja u mnie czasem. Pobawie sei jutro bo mam pare wolnych chwil...
Zaciekawila mnie natomiast wypowiedz Yanka odnosnie spalania. Od jakichs 3 miesiecy moj essi pali jak smok, tj. jakies 12-14 l/100km w jezdzie miejskiej (90% mojej jazdy) a na trasiue okolo 10l. Kiedys bylo odpowiedniook 10l i 7-8 na trasie. Musze sie chyba przyjzec sondzie lambda....
Zaciekawila mnie natomiast wypowiedz Yanka odnosnie spalania. Od jakichs 3 miesiecy moj essi pali jak smok, tj. jakies 12-14 l/100km w jezdzie miejskiej (90% mojej jazdy) a na trasiue okolo 10l. Kiedys bylo odpowiedniook 10l i 7-8 na trasie. Musze sie chyba przyjzec sondzie lambda....
- WieSiu
- Posty: 23601
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
iurist, czytajac Twoj post,tez wlasnie o sondzie pomyslalem 

Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
ubiegłej zimy miałem podobny problem i jedną z przyczyn była woda zamarznięta w tylnym tłumiku. JEŻELI ROBISZ W ZIMIE MAŁE ODCINKI TO WYDECH NIE ROZGRZEWA SIĘ I WODA STOPNIOWO GROMADZI SIĘ AŻ DO CAŁKOWITEGO ZABICIA WYDECHU. JAK MASZ MOŻLIWOŚĆ TO MOĘ CIEPŁY GARAŻ. gDYBY OKAZAŁO SIĘ ŻE POMOGŁO TO RADA JEST TAKA - NA KONIEC JAZDY GAZU NA 4-5 TYS. OBR. BY WYGONIĆ WODĘ Z WYDECHU




