Nie warto oszczędzać...
Moderator: Moderatorzy
Nie warto oszczędzać...
Kupiłem swego czasu tuleje wahaczy te z tańszych "no name" - jakieś UFO (za kpl na oba wahacze dałem coś koło 40zł), przejechałem ok 2500km i wszystkie tuleje znowu do wymiany... Całe gumy pooddzielane od metalu, wszystko ledwo trzyma się kupy, luzy jak pieron. Znowu czeka mnie wydatek i francowata robota! Teraz już nie będę głupi i kupuję oryginały (duża 41.18/szt mała 14.21/szt).
Stanowczo odradzam te tańsze
Bedziesz musiał jak ja: 2x płacić i 2x robić
Też mi się wydawało, że na jakiś czas będzie, przynajmniej na jakieś 10-15tys km... Szkoda pieniędzy, czasu i nerwów...
Prawdopodobnie i głowę dam sobie uciąć, że taka sama historia jest z tymi wahaczami kpl po 88zł co handlują nimi na Allegro... To też jakieś UFO... Sama cena o tym świadczy. Owszem, jeśli nosi się z zamiarem sprzedaży auta, to można to wsadzić, niech potem ktoś się martwi i tnie sobie żyły...



Prawdopodobnie i głowę dam sobie uciąć, że taka sama historia jest z tymi wahaczami kpl po 88zł co handlują nimi na Allegro... To też jakieś UFO... Sama cena o tym świadczy. Owszem, jeśli nosi się z zamiarem sprzedaży auta, to można to wsadzić, niech potem ktoś się martwi i tnie sobie żyły...
- WieSiu
- Posty: 23542
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
rowniez sie z tym zgadzam, mam wstawione oryginalne i zero problemow
jedynie na lacznikach troche oszczedzilem,bo dalem za 30zl,ale po 8 tys po beznadziejnych wroclawskich drogach jest ok.Gumy na stabilizatorze tez mam oryginalne i narazie rowniez bez problemow 


Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Ja dzisiaj odebrałem auto od mechanika musiałem wstawić na warsztat bo po tej zimie pojawiły się jakies dziwne odgłosy i stuki, niespełna godzina roboty i wszystko ok , poskręcane a i
ów już nie ma. Zużyły się tuleje wahaczy i łączniki stabilizatora w przednim zawieszeniu. Koszt to: 2x11 zł za tuleje wahacza po jednej stronie i tak samo po drugiej, i 2x28 zł za łączniki stabilizatora ( gumy na stabilizatorze wymieniłem w listopadzie i na razie jest ok ) wszystkie czesci to zamienniki. Robocizna wyniosła mnie 100 zł . Razem 200

no ja wymieniałem w moim essim w zeszłym roku. Większe kupiłem oryginały a te mniejsze zamienniki tyle że nie te najtańsze... Zrobiłem od kwietnia zeszłego roku 30000km i w lutym tego roku na przeglądzie gość nic sie nie przyczepiał. Na szarpakach wszystko wyszło OK. Więc Drodzy Escortowicze w zawieszenie lepiej zainwestować wieksze pieniądze jeżeli nie mamy pewności co do jakości wykonania zamienników