CENTARALNY ZAMEK

Moderator: Moderatorzy

Robson

CENTARALNY ZAMEK

Post autor: Robson »

wITAM! szukałem na forum ale nie znalazłem podobnego pytania.Otóż czy do mojego Essiego można bez problemów założyć centralny?czy nie trzeba w drzwiach czegoś przerabiać?czy pasuje normalny zamek standardowy, takie jak sąna allegro?
Awatar użytkownika
Adaś
Posty: 1292
Rejestracja: 19 lip 2005, 19:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adaś »

Z tego co się orientuje to do każdego samochodu można założyć centralny zamek... Z tym, że do Fordów potrzebne są troche inne siłowniki. Bynajmniej tak zostałem poinformowany jak zakładałem u siebie CZ.
jest: koreański wysokoobrotowiec :mrgreen:
był: Ford Escort 1.3 mk6 1992r.
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23542
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

do wersji po 1990 na pewno zalozenie centralnego na normalnych silownikach nie jest proste, ale niestety do wersji 1987,to juz nie wiem,ale moze byc podobnie :(
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Sool

Post autor: Sool »

Mam pytanie apropos centralnego - mowiles ze potrzebne do Fordow sa jakies specjalne rodzaje silownikow - jakie? Zastanawiam sie nad kupnem - mam MkVII niestety bez CZ i chcę to zmienic :)

No i jeszcze jedno pytanie (tak przy okazji) czy zamki za ok. 30-40 pln sa wiarygodne - trwale, bezpieczne itd. czy moze lepiej kupic jakis drozszy.
Deem-Essi

Post autor: Deem-Essi »

No ogólnie fordowskie CZ polegają na tym że silniczek jest dołączony do mechanizmu zasadniczego zamka i nie ma pomiędzy nimi żadnych elastycznych czy drucianych cięgien

Jeżeli zapatrujesz się na zakup tzw. uniwersalnych to dobrze by było mieć siłownik który faktycznie posiada minimum 3,5 kg uciągu. Te tańsze potrafią mieć mniej niż podaje producent. Ogólnie zwróć uwagę (jest o tym w opisie) na dobre zamocowanie pancerza linki. Potrafią przez to wystąpić problemy przy otwieraniu drzwi od środka.

Oczywiście najlepiej było by podczepić siłownik do mechanizmu zamka (tak jak działa to w oryginale) ale wymaga to (jeśli nie chcesz kupować gotowych) trochę dłubaniny z dopasowaniem blaszek.
Awatar użytkownika
jakobs72
Posty: 900
Rejestracja: 15 paź 2006, 22:47
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Post autor: jakobs72 »

Poszukajcie na forum, temat centralnego zmka już był poruszany, nawet fotorelacja była.

P.S.
to właśnie tu znajdziecie fotorelację http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... alny+zamek
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12915
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

Robson ja miałem 88 rocznik i założyłem najtańszy CZ i ze 5 lat śmigał jak nic a nawet założyłem centralke na pilota! lekka przeróbka z cięgnem była ale to tylko kosmetyka.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
ODPOWIEDZ