CENTARALNY ZAMEK
Moderator: Moderatorzy
CENTARALNY ZAMEK
wITAM! szukałem na forum ale nie znalazłem podobnego pytania.Otóż czy do mojego Essiego można bez problemów założyć centralny?czy nie trzeba w drzwiach czegoś przerabiać?czy pasuje normalny zamek standardowy, takie jak sąna allegro?
- WieSiu
- Posty: 23542
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
do wersji po 1990 na pewno zalozenie centralnego na normalnych silownikach nie jest proste, ale niestety do wersji 1987,to juz nie wiem,ale moze byc podobnie 

Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Mam pytanie apropos centralnego - mowiles ze potrzebne do Fordow sa jakies specjalne rodzaje silownikow - jakie? Zastanawiam sie nad kupnem - mam MkVII niestety bez CZ i chcę to zmienic
No i jeszcze jedno pytanie (tak przy okazji) czy zamki za ok. 30-40 pln sa wiarygodne - trwale, bezpieczne itd. czy moze lepiej kupic jakis drozszy.

No i jeszcze jedno pytanie (tak przy okazji) czy zamki za ok. 30-40 pln sa wiarygodne - trwale, bezpieczne itd. czy moze lepiej kupic jakis drozszy.
No ogólnie fordowskie CZ polegają na tym że silniczek jest dołączony do mechanizmu zasadniczego zamka i nie ma pomiędzy nimi żadnych elastycznych czy drucianych cięgien
Jeżeli zapatrujesz się na zakup tzw. uniwersalnych to dobrze by było mieć siłownik który faktycznie posiada minimum 3,5 kg uciągu. Te tańsze potrafią mieć mniej niż podaje producent. Ogólnie zwróć uwagę (jest o tym w opisie) na dobre zamocowanie pancerza linki. Potrafią przez to wystąpić problemy przy otwieraniu drzwi od środka.
Oczywiście najlepiej było by podczepić siłownik do mechanizmu zamka (tak jak działa to w oryginale) ale wymaga to (jeśli nie chcesz kupować gotowych) trochę dłubaniny z dopasowaniem blaszek.
Jeżeli zapatrujesz się na zakup tzw. uniwersalnych to dobrze by było mieć siłownik który faktycznie posiada minimum 3,5 kg uciągu. Te tańsze potrafią mieć mniej niż podaje producent. Ogólnie zwróć uwagę (jest o tym w opisie) na dobre zamocowanie pancerza linki. Potrafią przez to wystąpić problemy przy otwieraniu drzwi od środka.
Oczywiście najlepiej było by podczepić siłownik do mechanizmu zamka (tak jak działa to w oryginale) ale wymaga to (jeśli nie chcesz kupować gotowych) trochę dłubaniny z dopasowaniem blaszek.
Poszukajcie na forum, temat centralnego zmka już był poruszany, nawet fotorelacja była.
P.S.
to właśnie tu znajdziecie fotorelację http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... alny+zamek
P.S.
to właśnie tu znajdziecie fotorelację http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... alny+zamek
- kupiec
- Posty: 12915
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Robson ja miałem 88 rocznik i założyłem najtańszy CZ i ze 5 lat śmigał jak nic a nawet założyłem centralke na pilota! lekka przeróbka z cięgnem była ale to tylko kosmetyka.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty