KIEROWNICA.
Moderator: Moderatorzy
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
KIEROWNICA.
A co powiecie na obszycie kierownicy skórą?
Piszcie jakie są ceny u Was za obszycie łączie z demontażem kierownicy, dodaję że z "jaśkiem".
W Szczecinie to się przedstawia następująco: 150 złotych.
Czy to jest drogo czy normalnie?
Piszcie jakie są ceny u Was za obszycie łączie z demontażem kierownicy, dodaję że z "jaśkiem".
W Szczecinie to się przedstawia następująco: 150 złotych.
Czy to jest drogo czy normalnie?


kolorek morski perełka
------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- WieSiu
- Posty: 23542
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
to raczej dobra cena za zdjecie i obszycie kierownicy, a potem zalozenie, tylko czy bedziesz mial pewnosc ze jest dobrze zalozona??? czy "jasiek" zadziala wrazie czego, czego oczywiscie nigdy nikomu nie życzę?
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
A co to za filozofia zdjąć kierownicę? Nawet z workiem. Odłączasz akumulator, odkręcasz dwie śrubki z tyłu ściągasz poduchę, odłączasz żółtą wtyczkę od niej, Odkręcasz kierownicę, po zdjęciu jej delikatnie przekręcasz pierścień z taśmą, który powinien się zablokować (tam jest bolec i zapadka, która blokuje pierścień, jak odsuniesz kierownicę od kolumny). Przy montażu trzeba tylko zwrócić uwagę, by bolec trafił w swoje miejsce w kolumnie. Ważne by po zdjęciu kierownicy nie włączać auta (ja radzę nawet nie podłączać akumulatora), bo system wykryje uszkodzenie poduszki kierowcy.
Jeśli się będzie przestrzegało tego systemu i postępowało z głową, to nic się nie stanie, nic nie wystrzeli, nie będzie błędów. Robiłem to już nie raz i w niejednym aucie.
Jeśli się będzie przestrzegało tego systemu i postępowało z głową, to nic się nie stanie, nic nie wystrzeli, nie będzie błędów. Robiłem to już nie raz i w niejednym aucie.