Brak Mocy

Moderator: Moderatorzy

Macgyver

Brak Mocy

Post autor: Macgyver »

Jak w temacie silnik 1.6 16v a jezdzi sie jak maluchem.Na czwartym biegu max 4000obrotów na 5 biegu 3000obrotów predkość maxymalna 140km\h a na dodatek jak wciskam pedal przyspieszenia to głośno (dziwnie burczy)pracuje silnik.wymieniłem świece Motokraft i przewody wysokiego napięcia Motokraft.Na wolnych obrotach pracuje stabilnie nawet podczas jazdy nie szarpie

Może ktoś miał taki przypadek POMOCY
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

Ja miałem taką sytuacje a mianowicie :silnik odpalił jak zwykle obroty stabilne ruszam 1-2-3 a on nie bardzo ma zamiar jechać zatrzymuje sie obroty w normie robie przegazówke do 5,500obr/min pare razy silnik wkręca się na obroty eleganco,wiec ruszam a on znów STRAJKUJE i nie chce iść :wink:
podniosłem maske i okazało sie że spadł wąż gumowy doprowadzający powietrze do kolektora SSˇCEGO :wink: założyłem wąż i autko śmiga jak nowe :wink:
Sprawdz Sobie wszystkie połączenia dolotu powietrza może gdzieś bieże tak zwane lewe powietrze :wink: co jest bardzo prawdopodobne bo właśnie silnik który bierze lewe powietrze BUCZY tak jak to TY opisałeś :wink:
Adriano

Post autor: Adriano »

Jutro rano muszę popatrzeć czy mi też się tak nie stało bo od dwóch dni też mi tak się robi, a nie miałem czasu otworzyć maski. Oby to był tylko taki błachy problem.
Macgyver

Post autor: Macgyver »

przewody mam OK.A przyczyne taż znalazłem ZAPCHANY TŁUMIK do wymiany.Zzewnątrz wygląda ok ale w środku przepalony i zapchał mi wylot
EndrYou

Post autor: EndrYou »

Niechce rozpoczynać nowego wątku z cyklu escort niechce jechać,więc podpinam sie pod ten, już zakończony mam nadzieje że mi pomożecie.!

Mam taki problem: Przy niskich prędkościach auto ładnie ciągnie(choć dławi sie lekko po mocniejszym dociśnięciu gazu),natomiast przy większych prędkościach auto jakby traciło moc ,Vmax około 150km/h i to niezależnie czy na IV czy V.Pozatym np. 130km/h jade może na pół gazu i jak wcisne do deski to auto prawie wogule nieprzyśpiesza, a jak startuje i powiedzmy ciągne go na II do 80km (niewiem jakie obr.bo kołowrotek zepsuty)
to czuje że na większych obrotach auto przyśpiesza słabiej tak gdzieś od 60km/h.
Co to może być?Sam niemam już pomysłu.
Silnik to 1,6 cvh na gaźniku,gaźnik czyszczony, nowe świece,kable nieświecą w nocy,sprawdzona pompka paliwowa ,modół zapł.(kśiążkowo miernikiem),nowa cewka zapłonowa,filtr powietrza, pasek rozrządu.

A miałem kupić poloneza eh
MARKKO

Post autor: MARKKO »

może to trochę lakoniczne ale może też masz tłumik zapchany. Skoro masz nowe podzespoły a komputera który mozna zresoeować niemasz to co? Chyba że filtr paliwa?
Iziek

Post autor: Iziek »

Jest tam takia niebieska pierdułka ale nawet nie mam pojecia do czego służy i gdzie się ją podłacza... wiem bo miałem XRa z identycznym silnikiem, który teraz podpiera ścianę w garażu... Nie wiem, ale przyszła mi na myśl kompułka i palec... Nie wiem czemu, ale można sprawdzić czy styki są OK... A ile masz przejechane na tych przewodach WN... Może mimotego że nie ma iskier, ale mogą już ze starość nie działać tak jak powinny działać...
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

a może regulacja gażnika ustawienie zapłonu pomoże :idea:
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
Iziek

Post autor: Iziek »

a jaki masz gaźnik? jedno gardzielowy czy dwu?
Vieczur

Post autor: Vieczur »

markko pisze:Chyba że filtr paliwa?
Sprawdz go obowiazkowo :idea: :!:

Spotkalem sie kiedys z takim przypadkiem jak jechalem do Niemiec z kuzynem Oplem Vectra z 2000 roku. W polowie trasy samochod zamiast przyspieszac zaczal zwalniac i mulil jak jakis Wartburg :razz: A samochod przeciez w dobrym stanie...wszystko serwisowane..silniczek 2.2 ;) Cos nas tknelo i sprawdzilismy filtr paliwa ---> zapchany jak stary sracz w wojsku :lol: Mielismy zapasowy na szczescie w bagazniku i po wymianie jak reka odjal...do 190 km/h szedl jak przecinak ;)
MARKKO

Post autor: MARKKO »

Vieczur pisze:zapchany jak stary sracz w wojsku

Ty widziałeś sracz w wojsku??? Tak czystego to Ty nawet w domu nie masz! :P
EndrYou

Post autor: EndrYou »

odp:Wydech jest oka bo najpierw sam na to stawiełem,teraz jest tłumik środkowy od 1.8l a końcowy to kawałek rury z końcówką 40mm.
Palca i kopółki niema bo to (IV-ta generacja) ,niema też żadnej możliwości jego regulacji.
Gażnik jest dwu gardzielowy i druga gardziel sie otwiera (wcześniej sie nieotwierała i zrobiłem to ale wiele to niedało: jakieś 10km/h więcej przy Vmax.
Filtr paliwa????a w gaźnikowym escorcie wogule jest??????ej??? Gdzie??? bo ja nieznalazłem.Chyba że w baku jest jakaś siateczka bo tam jeszcze nierozbierałem.
Vieczur

Post autor: Vieczur »

EndrYou pisze:Filtr paliwa????a w gaźnikowym escorcie wogule jest??????ej??? Gdzie??? bo ja nieznalazłem.Chyba że w baku jest jakaś siateczka bo tam jeszcze nierozbierałem.
filtr jest prawie przy kazdym aucie kolego ;) Skoro poczciwe Fiaty 125 mialy to nie martw sie o Escorta ;) Niestety gdzie jest to sam nie wiem...
Iziek

Post autor: Iziek »

filtr w moim jest miedy silnikiem a kabina... taka male pierdolka... srednica 1-1,5cm wysokosc 2-3cm takie malutkie... wex sobie latarke i poszperaj tam....
Awatar użytkownika
Adaś
Posty: 1292
Rejestracja: 19 lip 2005, 19:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adaś »

markko a pamiętasz jak to u mnie było jak na spot do Blue przyjechałem i więcej niż 70km/h nie wyciągałem? :D U mnie przyczyną awarii był zapchany gaźnik...
jest: koreański wysokoobrotowiec :mrgreen:
był: Ford Escort 1.3 mk6 1992r.
ODPOWIEDZ