centalny duzy problem
Moderator: Moderatorzy
centalny duzy problem
jesli ktos moze mi omoc mam dosc wielki problem zalozyem alrm do samochdu no i mam centralny i chicalem zeby otwieral i zamykal go alarm kupilem przekaznik no i montuje soie w przkazniku mam tak przewody bialy brazowy one ida na alram otwieranie i zamykanie potem mam bialy brazowy zilony i nie biesiki teraz nieiwme ktory podaczyc do tych dwoch przewodo bialy i zolty od slinkia cnetralnego od podonosnika no i poem to juz wogoel sie pojebalo wszytko bo podlaczylem i wlaczalem alram zamykal sie wylaczalem zamykal sie jeszce bardzej tak jakby sie blowakowal i wkoncu kaplca wogole jeden podnoski wogoel sie zabokowal i ani go zamknac ani otworzyc nic stoi wimescu niewiem pomozecie czy sie rozwali i czy poprstu sie zablokowal. bo teaz wogole przestal dzialac alarm centany wogole musze teraz recznie zamykac drzwiczy to jest od tego ze tamten silonik sie zablokwal pomozcie mi no i alarm neiwime czemu jak przekrecam stacyjke to cyka caly czas niewiem stycznik w tym alramie czy cus czy to da sie zrbic czy dowyrzucenia z gory dziekei
- WieSiu
- Posty: 23542
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
bardzo niejasny opis, trudno bedzie cos pomoc, gdyby byl lepiej napisany,to pewnie bym pomogl,bo ostatnio montowalem alarm w swoim aucie i to z 100% sukcesem 

Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
cze ja mam zamiar załorzyć alarm do swojego esiego i tez ma sterować centralnym a jakiego typu są siłowniki czy master ma 5 kabli a pozostałe po 2 kable.
A alarm ma być taki http://allegro.pl/show_item.php?item=71326132
A alarm ma być taki http://allegro.pl/show_item.php?item=71326132
- WieSiu
- Posty: 23542
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
a ja myslalem ze Escort z 1994 ma taki sam centralny (drzwi sa takie same), a w nim bylo sterowanie +, zresta jak w ostatniej wersji escorta
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
A ja wiem. W magicar 820 jeśli podłączysz kable pomarańczowy i różowy to na niebieskim i zielonym wychodzi "+"i analogicznie jeśli chodzi o mase. Dzisiaj założyłem do swojego właśnie tak i działagrzechuu pisze:A ja dodam, że gdy zakładałem alarm "MAGICAR" (ma on centralke w sobie) i gdy podłączyłem "-" to centralny działał tak samo jak i przy sterowaniu "+" Nie wiem dlaczego tak się działo, a że koledzy z forum mówili że sterownie powinno odbywac sie "+" to tak zostawiełm.