Pany, na fotce jest kostka mojego radia i podobno opis do niej.
Łopatologicznie napiszcie proszę, co to za "dziwadła" oznaczone "N.C", "ILL", "ACC" etc.
Z innymi zapewne jakoś sobie poradzę. Chociaż jak ktoś kumaty i chętny na "pomuka", to opisać może wsie.
Rozczytanie szyfru
Moderator: Moderatorzy
- WieSiu
- Posty: 23540
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
N.c. - Nie podłączone (ma zostać wolne)
ACC - zapłon (pierwsza lub.druga pozycja stacyjki) +12V
Batt - stałe +12V
ILL - illuminati
podświetlanie wyzwalane plusem
ACC - zapłon (pierwsza lub.druga pozycja stacyjki) +12V
Batt - stałe +12V
ILL - illuminati

Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- WieSiu
- Posty: 23540
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Nie zauwazylem, rzeczywiście minusem sterowane podświetlanie,może to też być sciemnienie podświetlania.
A jak podłączyć to wszystko napisałem wyżej.
Minus na obudowę
Plus stały na BATT
plus po stacyjce na ACC
i już powinno działać
Do tego jak trzeba to na ILL masę ale to sobie sprawdź przed podłączeniem na stałe do wlacznika świateł (o ile tam pojawia się masa)
Jak masz antenę automatyczna to jeszcze antena,jak ręczna lub stała to nie trzeba tam nic wpinac
Głośniki :
F.R. - Prawy przód
F.L. - lewy przód
R.R. - Prawy tyl
R.L. - Lewy tyl
A jak podłączyć to wszystko napisałem wyżej.
Minus na obudowę
Plus stały na BATT
plus po stacyjce na ACC
i już powinno działać
Do tego jak trzeba to na ILL masę ale to sobie sprawdź przed podłączeniem na stałe do wlacznika świateł (o ile tam pojawia się masa)
Jak masz antenę automatyczna to jeszcze antena,jak ręczna lub stała to nie trzeba tam nic wpinac
Głośniki :
F.R. - Prawy przód
F.L. - lewy przód
R.R. - Prawy tyl
R.L. - Lewy tyl
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982