Problem z ukł. chłodzenia
Moderator: Moderatorzy
Problem z ukł. chłodzenia
Witam wszystkich.
Potrzebuję wybitnie pomocy. Posiadam silnik 1,8 16V i pękł mi króciec układu chłodzenia (element na termostacie). Okazuje się, że w Łodzi problem jest z dostępnością tej części. Czy ktoś wie, gdzie to można dostać lub posiada takowy element na zbyciu?
Potrzebuję wybitnie pomocy. Posiadam silnik 1,8 16V i pękł mi króciec układu chłodzenia (element na termostacie). Okazuje się, że w Łodzi problem jest z dostępnością tej części. Czy ktoś wie, gdzie to można dostać lub posiada takowy element na zbyciu?
Starałem się dodzwonić, ale póki co jeszcze mi się nie udało. Ale będę dzielny i twardy, jeszcze będę próbował. Cały czas odzywa się poczta głosowa. W innych miejscach ciągle słyszę, że stany zerowe i mi nie pomogą niestety.
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2015, 10:59 przez MiKli78, łącznie zmieniany 1 raz.
- S3ci0r
- Posty: 4817
- Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
- Lokalizacja: Łódź
- Pojemność: 1988
- Rocznik: 1997
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Hatchback
raczej to, dopytaj się mechanika czy ten plastik przykręca się do obudowy termostatu bo to jest pokrywa obudowy termostatu, nówka ~30zł http://ford.sklep.pl/product-pol-16472- ... ZETEC.html ale u grabka na pewno to jest!
swoją drogą nie wiem jak można to urwać, sam to zrobiłeś czy mechanik?
swoją drogą nie wiem jak można to urwać, sam to zrobiłeś czy mechanik?
GG: 3022309
PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty
PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty

No, tutaj jest właśnie cały HIT. Pierdykło samo z siebie po przejechaniu około 100 kilometrów w trasie. Inna sprawa, że dopiero w trasie zorientowałem się, że w obudowie termostatu nie ma TERMOSTATU. W trasie silnik nie wszedł temperaturą na pole "normal" nawet. Nie wiem, czy może to mieć jakiś związek, ale przy okazji teraz zainstaluję nowy termostat.
AKTUALIZUJĘ. Nie chodzi o obudowę termostatu, właśnie mój światopogląd wyprostował kolega klubowicz na FB. Wyciek mam po lewej stronie silnika, w miejscu gdzie wychodzi rura płynu chłodniczego z bloku na chłodnicę. Ta rura (jest z odnogą) była niedawno wymieniana, albo znów się przetarła albo poluzował się cybant. Ale teraz pytanie, czy to nie jest jakieś częste uszkodzenie?
No teraz to już wiadomo,wąż trójnik do wymiany.
Ze 3 lata temu miałem podobny problem,ciekło spod wyjścia pompy,altek też mokrawy,kupno nowego węża załatwiło sprawe.
http://ford.sklep.pl/product-pol-13319- ... ZETEC.html
Ze 3 lata temu miałem podobny problem,ciekło spod wyjścia pompy,altek też mokrawy,kupno nowego węża załatwiło sprawe.
http://ford.sklep.pl/product-pol-13319- ... ZETEC.html