[MK6] Uszkodzony synchronizator
Moderator: Moderatorzy
[MK6] Uszkodzony synchronizator
Witam, przy redukcji z biegu wyższego na dwójkę charczy mi skrzynia. Mechanik stwierdził że jest to uszkodzony synchronizator. Charczenie słychać głównie kiedy redukuję z wyzszej prędkości, z bardzo małej jest ono nieznaczne. Czy uszkodzony synchronizator powoduję dalsze następstawa awarii?
- WieSiu
- Posty: 23540
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Nie znam się ale zapewne niszczą się zebatki 2 biegu i elementy z tym 2 biegiem związane. Radziłbym bardzo oszczędzać skrzynie w przypadku redukcji z 3-2 i pewnie sporo jeszcze km tak pojezdzisz bez awarii. Może warto też zajrzeć na poziom oleju w skrzyni bo podobno jakiś tam wpływ na zmianę biegów też ma.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
-
- Posty: 150
- Rejestracja: 01 sie 2014, 21:20
- Lokalizacja: malopolska
- Pojemność: 2000
- Rocznik: 1992
- Generacja: MK6
- Nadwozie: Hatchback