Spadają i powracają obroty
Moderator: Moderatorzy
Spadają i powracają obroty
Witam mam mały problem z obrotami silnika , na zimnym (na ssaniu) silnik traci obroty np z 1.5 tys obrotów spadają do 500 i powracają do 1.5 stoją tak kolo 2-3 sek i znowu spadają od czego to może być ??
Najprawdopodobniej zawór wolnych obrotów pada - tzw krokowiec .
Również może to być przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej
http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Przewod- ... -FORD/1850
Z czasem guma parcieje starzeje się i kolanka na tym przewodzie zaginaja sie podczas pracy silnika - najlepiej widac go pod autem jest wpięty do kolektora ssacego a druga strona do stalowej rurki . mozesz sobie go gdzies na kanale zobaczyc - oczywiscie na zalaczonym cieplym silniku .
Jesli sie zasysa t musisz go wymienic .
Jesli będzie ok z przewodem to krokowiec
- a potem cewka 
A na początek nowe kable i swiece jak nie wymieniane dawno
Również może to być przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej
http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Przewod- ... -FORD/1850
Z czasem guma parcieje starzeje się i kolanka na tym przewodzie zaginaja sie podczas pracy silnika - najlepiej widac go pod autem jest wpięty do kolektora ssacego a druga strona do stalowej rurki . mozesz sobie go gdzies na kanale zobaczyc - oczywiscie na zalaczonym cieplym silniku .
Jesli sie zasysa t musisz go wymienic .
Jesli będzie ok z przewodem to krokowiec


A na początek nowe kable i swiece jak nie wymieniane dawno

Krokowego mam nowego już na samym początku go zrobiłem , świece są też nowe ale kable nie
kablem gdzieś są w garażu z damianowego 1.6 tez praktycznie nowe , zerkne na tego przewoda może coś z nim będzie nie tak , jeśli nie będzie to się go wymieni , a może coś takiego może być od filtra paliwa ? bo też słyszałem że może być od tego 


Na teraz wymieniłem zawór odmy, fajkę do tego zaworku, cewkęWN, przewody WN i niestety obroty dalej falują jak się rozgrzeje. Przewód odpowietrzania skrzyni jest cały i drożny. Nieszczelności układu dostarczania powietrza też nie stwierdzam. Gdyby to bylo to zapewne falowałby od poczatku. Wychodzi na to , że jakis czujnik jak dostanie odpowiednią temp. podaje zły sygnał do kompa, czy jakoś tak?
Czy przepływka może dawać takie objawy?

Czy przepływka może dawać takie objawy?
Nie zamienię ESSA na mercedesa.
Przewód drozny - ok ale zprawdz go jak sie nagrzeje - na pracującym silniku . Jak jest sparcialy troszke to on sie zasysa podczas pracy silnika i go dławi - musisz to zobaczyc na goracym silniku i do tego zapalonym.
Zastanawiam sie nad sonda lambda - bo ona zaczyna swoja prace jak sie silnik nagrzeje ??? ale to tylko taka moja teoria
Zastanawiam sie nad sonda lambda - bo ona zaczyna swoja prace jak sie silnik nagrzeje ??? ale to tylko taka moja teoria
