Próbowałem regulacji zamka, nawet kupiłem nowy ale nic to nie dało tzn dało ale przy maksymalnej regulacji gdzie żeby zamek dosięgnął zaczepu trzeba było porządnie pieprznąć klapą na czym cierpiały uszczelki i jak się domyślam żywotność tylniej szyby. Dlatego zluzowałem zamek na tyle by zamykał się lekko ale bez dużych luzów na klapie.
Nie mam porównania jak klapa działa z nowymi siłownikami w kombi, więc nie wiem. Ale u mnie wygląda to w ten sposób że klapę do połowy wysokości czyli do poziomu podnoszę sam, od pozycji:
-----------\
------------
klapa po popchnięciu sama idzie już ku górze:
/
/
----------- /
po czym kiedy ją zamykam to do pozycji:
-----------\
------------
słychać siłowniki pracujące i opór: na tej wysokości j/w klapa spada bezwładnie już w dół.
Nie przeszkadza mi sam fakt bezwładnej klapy bo się do tego przyzwyczaiłem a nie chcę teraz wydawać za wszelką cenę kasy póki to działa, ale chciałem się dowiedzieć czy zużyte siłowniki w taki sposób jak u mnie mają wpływ na drgania klapy podczas jazdy?
Jakie kupić najlepiej w razie czego? Chodzi mi o firmę i wartość N.
PS. rysunek techniczny nie wyszedł taki jak w edytorze.
