Mechanik ściemniałPatrick pisze:mechanik ściemniał?
obroty spadły zgasł nie chce odpalić
Moderator: Moderatorzy
- cidzej
- Posty: 11735
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
kolego ja tu czegos nie rozumiem. w poczatkowych postach w tym temacie jak auto probowales odpalac to mowiles, ze iskry brak nagle z tego sie zrobila woda w zbiorniku ... moze sprawdz jeszcze raz - czy masz iskre ?? posadz kogos za kolkiem niech kreci a ty patrz czy ci wtryskiwacz tryska paliwem (mialem taki wtrysk jak ty i to elegancko widzialem po zdjeciu "patelni"). dopóki nie dasz znac co z powyzszym to narazie dalbym sobie sppokoj z ta woda. moze ci fiksuje np czujnik polozenia walu a wtedy zapalil bo mechanik pomerdal kabelkiem i na koniec kit ci wcisnal
- Yagr
- Posty: 14521
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Patrick, jak dokładnie sprawdzałeś ta pompę? Przekaźnik to ci tylko daje na nią napięcie - jak ją słyszysz tzn że działa a jak nie podaje paliwa to może jest przytkany smok albo sama pompka juz niewydala...? Jak to sprawdzałeś?
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Yagr
- Posty: 14521
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
no to jak daje paliwo to co chcesz mieszać z przekaźnikiem?Patrick pisze:po odłączeniu przewodu od gaźnika po przekręceniu kluczyka daje paliwo
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
bo już nie wiem gdzie leży problem, minuty przed awarią światła wariowały. Dziś lub jutro będę wymieniał czujnik położenia wału korbowego mam nadzieje że znajdę przyczynę.
[ Dodano: Pią 06 Lip, 2012 ]
dodam że brak jakich kolwiek świecących kontrolek po prostu nic wskazówka obrotów teżnie drgnie tylko słychać pompę paliwa.
[ Dodano: Pią 06 Lip, 2012 ]
dodam że brak jakich kolwiek świecących kontrolek po prostu nic wskazówka obrotów teżnie drgnie tylko słychać pompę paliwa.
- Yagr
- Posty: 14521
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Patrick, ty masz tam chyba monowtrysk? Cały czas piszesz że słychac pompę paliwa a taka elektryczna pompa w zbiorniku nie była w gaźnikowcach tylko w jednostkach z wtryskiem. Tym samym musisz mieć EECIV za zaślepką przy prawej nodze pasażera z przodu. Jak masz EECIV to znaczy że na lewym przednim nadkolu powinienes mieć trójkątną czarną wtyczkę z czerwoną zaślepka służacą do odczytywania tzw. kodów błyskowych. O teście dioda możesz znaleźć sporo info na naszym forum. No chyba że źle interpretuję twoje: "słychać pompę"
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"