obroty spadły zgasł nie chce odpalić

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

widać , że nie wiesz co to jest silniczek krokowy i po co on jest w samochodzie .
Patrick pisze:mechanik ściemniał?
Mechanik ściemniał
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
Patrick
Posty: 232
Rejestracja: 17 lut 2010, 15:53
Lokalizacja: Ciosaniec

Post autor: Patrick »

kropla wody niemoże zablokowac monowtrysku??
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Patrick, krokowiec daje powietrze idące z foiltra powietrza do kolektora ssącego - pomijając przepustnicę - nic więcej
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
Patrick
Posty: 232
Rejestracja: 17 lut 2010, 15:53
Lokalizacja: Ciosaniec

Post autor: Patrick »

Sytuacja sie powtórzyła :( znowy esio zamarł :cry: pomocy czy to może być wina wody w zbiorniku? i jak ewentualnie naprawiać? przeczyścić wtrysk?
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11735
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

krokowy zamarzl ? :mrgreen:
Awatar użytkownika
Patrick
Posty: 232
Rejestracja: 17 lut 2010, 15:53
Lokalizacja: Ciosaniec

Post autor: Patrick »

Pytałem poważnie a to że mnie koleś wprowadził w błąd no to lipa tak że ponawiam pytanie i nie oczekuje ironicznych odpowiedzi.
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11735
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

kolego ja tu czegos nie rozumiem. w poczatkowych postach w tym temacie jak auto probowales odpalac to mowiles, ze iskry brak nagle z tego sie zrobila woda w zbiorniku ... moze sprawdz jeszcze raz - czy masz iskre ?? posadz kogos za kolkiem niech kreci a ty patrz czy ci wtryskiwacz tryska paliwem (mialem taki wtrysk jak ty i to elegancko widzialem po zdjeciu "patelni"). dopóki nie dasz znac co z powyzszym to narazie dalbym sobie sppokoj z ta woda. moze ci fiksuje np czujnik polozenia walu a wtedy zapalil bo mechanik pomerdal kabelkiem i na koniec kit ci wcisnal
Awatar użytkownika
Patrick
Posty: 232
Rejestracja: 17 lut 2010, 15:53
Lokalizacja: Ciosaniec

Post autor: Patrick »

Dzisiaj sprawdziłem pompa paliwa działa bo słychać natomiast paliwa nie widać

[ Dodano: Sro 04 Lip, 2012 ]
czytałem gdzieś o podobnym przypadku i tam winny był zielony przekaźnik co o tym myślicie? możliwe to? szukać już przekaźnika na szrocie?
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14521
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Patrick, jak dokładnie sprawdzałeś ta pompę? Przekaźnik to ci tylko daje na nią napięcie - jak ją słyszysz tzn że działa a jak nie podaje paliwa to może jest przytkany smok albo sama pompka juz niewydala...? Jak to sprawdzałeś?
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
Patrick
Posty: 232
Rejestracja: 17 lut 2010, 15:53
Lokalizacja: Ciosaniec

Post autor: Patrick »

słychać pompkę i po odłączeniu przewodu od gaźnika po przekręceniu kluczyka daje paliwo
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14521
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Patrick pisze:po odłączeniu przewodu od gaźnika po przekręceniu kluczyka daje paliwo
no to jak daje paliwo to co chcesz mieszać z przekaźnikiem?
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
Patrick
Posty: 232
Rejestracja: 17 lut 2010, 15:53
Lokalizacja: Ciosaniec

Post autor: Patrick »

bo już nie wiem gdzie leży problem, minuty przed awarią światła wariowały. Dziś lub jutro będę wymieniał czujnik położenia wału korbowego mam nadzieje że znajdę przyczynę.

[ Dodano: Pią 06 Lip, 2012 ]
dodam że brak jakich kolwiek świecących kontrolek po prostu nic wskazówka obrotów teżnie drgnie tylko słychać pompę paliwa.
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14521
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Patrick, a test diodą robiłeś? A popoprawiałeś wszystkie punkty masowe i wtyczki?
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
Patrick
Posty: 232
Rejestracja: 17 lut 2010, 15:53
Lokalizacja: Ciosaniec

Post autor: Patrick »

Yagr, chodzi Ci o sprawdzenie napięcia na cewce?
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14521
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Patrick, ty masz tam chyba monowtrysk? Cały czas piszesz że słychac pompę paliwa a taka elektryczna pompa w zbiorniku nie była w gaźnikowcach tylko w jednostkach z wtryskiem. Tym samym musisz mieć EECIV za zaślepką przy prawej nodze pasażera z przodu. Jak masz EECIV to znaczy że na lewym przednim nadkolu powinienes mieć trójkątną czarną wtyczkę z czerwoną zaślepka służacą do odczytywania tzw. kodów błyskowych. O teście dioda możesz znaleźć sporo info na naszym forum. No chyba że źle interpretuję twoje: "słychać pompę"
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ODPOWIEDZ