jak to jest ze skrzynka bezpiecznikow
Moderator: Moderatorzy
jak to jest ze skrzynka bezpiecznikow
zakupilem do swojego forda skrzynke nie patrzylem na oznaczenia skrzynka od nowszego escorta auto bez elektrycznych szyb i szyberdachu,ale z klima i grzana szyba i lustrami elekt. .Dzis zabralem sie za przekladke tych skrzynek niby romieszczenie gniazd takie samo wszystko ładnie pasuje kazda kostka
dodam ze skrzynke kupilem ze wzgledu na brak ogrzewania tzn nawiewu ,i notorycznego przerzucania auta na benzyne podczas jazdy na lpg
po spieciu wszystkiego do kupy i odpaleniu auta sprawdzanie i zonk szyby nie chodza, wogole sie przelacznik od szyb nie swieci ,szyber to samo zero reakcji wychodzi na to ze ford sie nie popisał bo skrzynka niby taka sama a jednak inna i zastanawia mnie dlaczego ford produkował skrzynki pod rozne wyposazenie dla mnie osobiscie porazka minus dla konstruktorów tego wehikuła
przy wpinaniu kostek odrazu była zalamka bo zobaczyłem ze jedno gniazdo ma mniej pinow
a teraz plusy
nawiew wrocił ,gaz sie nie przerzuca na pb no i auto idzie jak pocisk mysle ze spadek mocy mam z glowy naprawde teraz jestem zadowolony jedynie jest problem bo cala buda sie telepie od mocy silnika ale mysle ze to przegub wew.to tez sie zrobi kiedys
dodam ze skrzynke kupilem ze wzgledu na brak ogrzewania tzn nawiewu ,i notorycznego przerzucania auta na benzyne podczas jazdy na lpg
po spieciu wszystkiego do kupy i odpaleniu auta sprawdzanie i zonk szyby nie chodza, wogole sie przelacznik od szyb nie swieci ,szyber to samo zero reakcji wychodzi na to ze ford sie nie popisał bo skrzynka niby taka sama a jednak inna i zastanawia mnie dlaczego ford produkował skrzynki pod rozne wyposazenie dla mnie osobiscie porazka minus dla konstruktorów tego wehikuła
przy wpinaniu kostek odrazu była zalamka bo zobaczyłem ze jedno gniazdo ma mniej pinow
a teraz plusy
nawiew wrocił ,gaz sie nie przerzuca na pb no i auto idzie jak pocisk mysle ze spadek mocy mam z glowy naprawde teraz jestem zadowolony jedynie jest problem bo cala buda sie telepie od mocy silnika ale mysle ze to przegub wew.to tez sie zrobi kiedys
bo chce sie skoncentrowac glownie na naprawie sciezek i lutow od zasilania dmuchawy i zasilaniu modulu zaplonowego cos mi sie pochrzanilo ze podczas jazdy wogole mi napiecie od sterownika gazowego odlaczalo ,na tej skrzynce co podmienilem problem znikl,ewentualnie mysle nad przerobieniem elektryki zeby uruchomic szyby i szyber ,wstwic bezpieczniki w obwod i moze bedzie dzialac
a zapytam moze inaczej kto by sie podjal zregenerowac moja skrzynke ale profi i za ile?
a zapytam moze inaczej kto by sie podjal zregenerowac moja skrzynke ale profi i za ile?
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
jak to sie ma do tegobodzio82 pisze:bo chce sie skoncentrowac glownie na naprawie sciezek i lutow od zasilania dmuchawy i zasilaniu modulu zaplonowego
?? bo moim zdaniem nei bardzo.bodzio82 pisze:moja skrzynke ale profi
umiesz lutowac ?? masz multimetr ze sprawdzaniem ciaglosci sciezek ?? to jak chcesz profi to poswiec na to ze 3 godziny ktoregos dnia i sobie sam zrob. tym bardziej jak masz skrzynke w reku to otworz ja i zobaczysz, ze do tego nie trzeba sprzetu nasa zeby od razu zalapac co sie dzieje z tymi skrzynkami albo bedziesz mial przepalone sciezki, ktore mozesz zastapic odpowiednio grubymi zworami z kabelka albo zimne luty - dlatego dla swietego spokoju wystarczy przelutowac wszystkie punkty na plytkach i masz 99,9% szans, ze skrzynka bedzie chodzic i to tak samo a moze i nawet lepiej od takiego "profi" specjalisty, ktory czesto skupia sie tylko na widocznych uszkodzeniach lub naprawie tego co juz nei dziala
cidzej, bo nie wiem ktora sciezka od czego
juz ja raz przelutowalem ale widze ze to duzo nie zmienilo, z ta moja skrzynka to raczej nie dojdzie do ladu bo jak ja wytargalem to ewidetnie widac bylo ze zostala zalana woda stan tej skrzynki jest oplakany ,do tego ja nie mam czasu ani nerwow zeby siedziec i wdychac opary z lutu
raz sie nawdychalem i wystarczy nie ma sensu sie z tym bawic
namierzylem skrzynke z allegro od 2.0 wyposazenie takie jak u mnie albo i lepsze wszystkie piny sie zgadzaja takze powinna smigac w moim, jedynie numery roznia sie ostatnia litera u mnie jest
96AG14AO73EA a na tamtej jest 96AG14AO73EB
juz ja raz przelutowalem ale widze ze to duzo nie zmienilo, z ta moja skrzynka to raczej nie dojdzie do ladu bo jak ja wytargalem to ewidetnie widac bylo ze zostala zalana woda stan tej skrzynki jest oplakany ,do tego ja nie mam czasu ani nerwow zeby siedziec i wdychac opary z lutu
raz sie nawdychalem i wystarczy nie ma sensu sie z tym bawic
namierzylem skrzynke z allegro od 2.0 wyposazenie takie jak u mnie albo i lepsze wszystkie piny sie zgadzaja takze powinna smigac w moim, jedynie numery roznia sie ostatnia litera u mnie jest
96AG14AO73EA a na tamtej jest 96AG14AO73EB
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
no kolego a czemu skrzynki w escorcie trzeba przelutowywac ? a bo wlasnie leci na nie woda prawdopodobnie po wiazkach przewodow (lub w nich) - wszystkie predzej czy pozniej tak skoncza ja swoje jak rozbieralem to wszystkie wygladaly jak z aut po powodzibodzio82 pisze:jak ja wytargalem to ewidetnie widac bylo ze zostala zalana woda
Nastapila pomyłka wszystkich których wprowadziłem w bład serdecznie przepraszam okazało sie że ta skrzynka która zakupiłem działa z moim fordem mimo ze tamte auto nie mniało elektrycznych szyb i elektr.szyberdachu wszystko z pospiechu załozyłem skrzynke a nie zauważyłem że w skrzynce brakuje bezpieczników dzis uzupełniłem bezpieczniki i wszystko działa
Wychodzi na to ze jak jest układ gniazd taki sam to skrzynki sa uniwersalne przynajmniej w moim przypadku
jeszcze raz przepraszam za pomyłke
Wychodzi na to ze jak jest układ gniazd taki sam to skrzynki sa uniwersalne przynajmniej w moim przypadku
jeszcze raz przepraszam za pomyłke