witojcie,
w swoim escorcie posiadam eec IV, jednak byly te silniki z eec V (dorwalem komputer od takiego nawet), moje pytanie brzmi, czy podmiana samego kompa moze jakos negatywnie wplynac na elektryke? cos spale cos przestanie dygac? jak to jest?
Jesli bylo to nie bijcie
mlekolowickie, tyle ze ten eecV mogl miec edisa wbudowanego w koma i immobilizer rowniez... nie znam szczegolow - tylko podpowiadam. A jak tak jest to jest spora roznica. Jesli chodzi o to czy spalisz cos,to raczej nie,ale nie biore za to odpowiedzialnosci
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
ogolnie chodzi tylko o to, by dygnal elm327 na EECV, jestem ciekawy czy da rade jakos bezinwazyjnie podmienic kompa, tylko po to by wymusic prace tego ustrojstwa
mlekolowickie, żeby tester zczytał kody błedów, zrobił podgląd lambdy czy co tam chcesz to ECU musi najpierw popracować żeby te błedy zarejestrować. Jesli podepniesz EECV tylko po to zeby do tego podpinać oprogramowanie testujące to bez odpalenia silnika nic ci to nie da. A żeby odpalić to wracamy do mojego poprzedniego postu.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
mlekolowickie, jak odpalisz na EECIV to błedy będą na EECIV, jak go odepniesz i podepniesz EECV to skąd w nim mają się wziąść te błedy? POza tym samo tylko prawidłowe podpięcie wymaga "rozwałkowania" pinów na wtyczce, przełożeniu wtyczek. Nie wiem czy to by wstało bez kolejnych ingerencji jak np. przekładka skrzynki i wspomnianego przez WieSia immo itp.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
rozumiem, jednak wiadomo ze eecIV nie reaguje w ogole na te testery z elm327 na OBDII
dlatego szukam prostego sposobu jak podpiac sie pod to by dzialalo, wg madrych ksiazek 1.6 zetec l1h posiadal komputer ktory normalnie laczy sie z tym interfejsem(jeszcze nie probowalem na tym kompie), lecz jesli nie wstanie znaczy to ze musze zamontowac eecV?
mlekolowickie, moim zdaniem za bardzo kombinujesz, ale jak wiadomo przez takie kombinowanie ludzie robili odkrycia więc do dzieła (spradź sobie czy te L1h to czasem nie jakies mondki czy focusy na brytyjski rynek)
Uderz na elektrodzie - udzielało się tam swojego czasu paru ludzi co naprawiali EEC i sporo o nich wiedzieli.
Ostatnio zmieniony 27 cze 2011, 18:57 przez Yagr, łącznie zmieniany 1 raz.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
tak tlyko widzisz, rozkrecalem escorta z moim silnikiem, ktory mial na kompie napisane eecV i nie przypominam sobie by czymkolwiek sie on roznil od EECIV...
mozesz miec racje. wpiecie pewnie pozwoli na zadzialanie diagnostyki, tylko obawiam sie ze auta nie odpalisz ze wzgledu na immobilizer. bo jaka masz pewnosc ze ten lepszy komp nie ma wbudowanego immobilizera jak juz moj komp rs 1996 ma wbudowany ?
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982