POdświetlenie nóg i lampka w drzwiach
Moderator: Moderatorzy
POdświetlenie nóg i lampka w drzwiach
Chcę zamontować podświetlenie nóg w escorcie ale nie wiem dokładnie gdzie mam to podpiąć, jak kabel dać
Druga sprawa analogiczna to chodzi mi o czerwone odblaski w drzwiach, nie ma tam żadnych kabli co oczywiste, jak podpiąć i do czego
Druga sprawa analogiczna to chodzi mi o czerwone odblaski w drzwiach, nie ma tam żadnych kabli co oczywiste, jak podpiąć i do czego
http://imageshack.us/photo/my-images/24 ... a7uu6.jpg/
Na tym zdjęciu widzisz miejsce w którym fabrycznie są podłaczane lampki podświetlenia nóg.A lampki w drzwiach "+" podłączasz stały (jesli masz centralny zamek to z niego),a "-" podłączasz pod włącznik w karoseri(ten od załączania oświetlenia kabiny).
Na tym zdjęciu widzisz miejsce w którym fabrycznie są podłaczane lampki podświetlenia nóg.A lampki w drzwiach "+" podłączasz stały (jesli masz centralny zamek to z niego),a "-" podłączasz pod włącznik w karoseri(ten od załączania oświetlenia kabiny).
też tak zakombinowałem na początku i to był błąd,jeśli tak podłączy to piszczałka od świateł zacznie głupieć,na włączonym silniku przy włączonych światłach i wciśniętych klamkach od środka będzie piszczeć,należy pamiętać ,że na wyłączniku krańcowym jest też piszczałka,wyłącznik będzie to odczytywał jakby były otwarte drzwi.gregzw pisze:A lampki w drzwiach "+" podłączasz stały (jesli masz centralny zamek to z niego),a "-" podłączasz pod włącznik w karoseri(ten od załączania oświetlenia kabiny).
Tak miałem i przerabiałem wszystko od nowa,podłaczyłem tak jak napisałem we wcześniejszym poście.

-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
A pisałem Ci daj pod tem drugi plus z centralnego i bedzie git
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie

- WieSiu
- Posty: 23540
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Gajek, no najlepiej w to samo co podswietlanie kabiny,bo tak jest fabrycznie to wpiete.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
marrecki, no nie bardzo,ja sprawdzałem na lampce,wziąłem miernik i sprawdzałem na blaszkach lampki,tylko musisz znaleźć ten od czasówki.
Dzisiaj bede w garage to moge Ci sprawdzić miernikiem bo nie pamiętam kolorów.
Wróciłem z garage i sprawdziłem te kable,więc jest tak,żółto-niebieski to stały plus a czerwono-czarny to masa sterująca z przekaźnika,w te przewody się podpiąłem w lewym przednim słupku.

Dzisiaj bede w garage to moge Ci sprawdzić miernikiem bo nie pamiętam kolorów.
Wróciłem z garage i sprawdziłem te kable,więc jest tak,żółto-niebieski to stały plus a czerwono-czarny to masa sterująca z przekaźnika,w te przewody się podpiąłem w lewym przednim słupku.

kris2629 pisze:marrecki, no nie bardzo,ja sprawdzałem na lampce,wziąłem miernik i sprawdzałem na blaszkach lampki,tylko musisz znaleźć ten od czasówki.
Dzisiaj bede w garage to moge Ci sprawdzić miernikiem bo nie pamiętam kolorów.
Wróciłem z garage i sprawdziłem te kable,więc jest tak,żółto-niebieski to stały plus a czerwono-czarny to masa sterująca z przekaźnika,w te przewody się podpiąłem w lewym przednim słupku.
[url=http://img843.imageshack.us/img843/1333/20110610814.jpg]Obrazek[/URL]
Wielkie dzięki, wlasnie tak to zrobie u siebie i lampki drzwi i podświetlenie nóg podepnę pod jedno. Teraz mam tak pokręcone że każda lampka inaczej jest podpięta, a tak jak Ty zrobiłeś jest chyba najlepiej.
- Mateklobez
- Posty: 3372
- Rejestracja: 16 wrz 2009, 21:32
- Lokalizacja: Łobez / Rees
- Pojemność: 1597
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Hatchback
- Kontakt:
- Mateklobez
- Posty: 3372
- Rejestracja: 16 wrz 2009, 21:32
- Lokalizacja: Łobez / Rees
- Pojemność: 1597
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Hatchback
- Kontakt:
Już tak robiłem, np. w trasie z córką, pomimo że mam zablokowane otwieranie tylnych lewych drzwi od wewnątrz, to "w razie czego" wciskam też klamkę od kierowcy (w tym pozostałe również) i nic nie piszczy. Na światłach jeżdżę zawsze, nawet za granicą.
Zachodniopomorska Elita
*Escort Turnier Ghia 1,8 TD 1999
*Escort MK7 "RS1600" 1996
>Fiesta ST150 2008
>>C4 Picasso 2.0 BlueHDi150 2015
*Escort Turnier Ghia 1,8 TD 1999
*Escort MK7 "RS1600" 1996
>Fiesta ST150 2008
>>C4 Picasso 2.0 BlueHDi150 2015