Szarpanie przy jezdzie na biegu 1 i 2

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11736
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

panowie, a skad wiecie w jakiej pozycji znajduje sie zawór bocznikowy po odpieciu ?? :> może 15-20 a może akurat go złapiecie na 80% otwarcia ?

generalnie co by sie nie dzialo to krokowy powinien to skorygowac - skoro nie jest w stanie to znaczy, ze cos sie .....

dalej obstawiam regulator w alternatorze ;)

i neich nikt nie mowi, ze nie da sie jechac na 1 czy 2 biegu bez gazu, bo takie rzeczy to sie maluchem/cinquecento da robic a tym bardziej da rade to zrobic SPRAWNYM silnikiem na wtrysku. ja swoim bez uzycia gazu (pedału, bo oczywiscie jade na LPG :D ) wtaczam sie w korkach na wiadukty i nic nie szarpie. jak zaczelo mi szarpać w lagunie to po wymianie szczotek w regulatorze znowu przestalo :D
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14522
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

cidzej, ale "krokwiec" w RSie ma tłoczek na sprężynce i jak odepniesz zasilanie to wraca do maksymalnego zamknięcia. Tzn, sprężyny nie ma w samym elektromagnesie/ceweczce ale jest (i to podwójna) na trzpieniu w tym kanale obejściowym. Pamiętaj że to jest elektrozawór a nie klasyczny silnik krokowy ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Pamietajcie , że Ven mówił , że kangurzy na prostej a pod górke jest OK
Ja nadal obstawiam przepustnicę - bocznik jest sprawny.
Co do alternatora - mam wymieniony regulator na nowy - altek jest w 100 % sprawny - (sprawdzone) a i tak idzie kangur jak trza :mrgreen:
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11736
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

mały OT: Jamszoł, a jak u Ciebie z zaworem odpiwetrzania skrzyni korbowej ?
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Nigdy go nie sprawdzalem - musiał bym mieć zamiennik - poza tym u mnie podejrzana jest przepływka ale tą sprawdzę jak będzie ciepło - dawcę mam ale teraz mi się nie chce bo za zimno.
mnie nie przeszkadza , że kangurzy bo nigdy nie korzystam z takiego stylu jazdy.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
ODPOWIEDZ