panowie, a skad wiecie w jakiej pozycji znajduje sie zawór bocznikowy po odpieciu ?? może 15-20 a może akurat go złapiecie na 80% otwarcia ?
generalnie co by sie nie dzialo to krokowy powinien to skorygowac - skoro nie jest w stanie to znaczy, ze cos sie .....
dalej obstawiam regulator w alternatorze
i neich nikt nie mowi, ze nie da sie jechac na 1 czy 2 biegu bez gazu, bo takie rzeczy to sie maluchem/cinquecento da robic a tym bardziej da rade to zrobic SPRAWNYM silnikiem na wtrysku. ja swoim bez uzycia gazu (pedału, bo oczywiscie jade na LPG ) wtaczam sie w korkach na wiadukty i nic nie szarpie. jak zaczelo mi szarpać w lagunie to po wymianie szczotek w regulatorze znowu przestalo
Szarpanie przy jezdzie na biegu 1 i 2
Moderator: Moderatorzy
- Yagr
- Posty: 14522
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
cidzej, ale "krokwiec" w RSie ma tłoczek na sprężynce i jak odepniesz zasilanie to wraca do maksymalnego zamknięcia. Tzn, sprężyny nie ma w samym elektromagnesie/ceweczce ale jest (i to podwójna) na trzpieniu w tym kanale obejściowym. Pamiętaj że to jest elektrozawór a nie klasyczny silnik krokowy
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Pamietajcie , że Ven mówił , że kangurzy na prostej a pod górke jest OK
Ja nadal obstawiam przepustnicę - bocznik jest sprawny.
Co do alternatora - mam wymieniony regulator na nowy - altek jest w 100 % sprawny - (sprawdzone) a i tak idzie kangur jak trza
Ja nadal obstawiam przepustnicę - bocznik jest sprawny.
Co do alternatora - mam wymieniony regulator na nowy - altek jest w 100 % sprawny - (sprawdzone) a i tak idzie kangur jak trza
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
mały OT: Jamszoł, a jak u Ciebie z zaworem odpiwetrzania skrzyni korbowej ?
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Nigdy go nie sprawdzalem - musiał bym mieć zamiennik - poza tym u mnie podejrzana jest przepływka ale tą sprawdzę jak będzie ciepło - dawcę mam ale teraz mi się nie chce bo za zimno.
mnie nie przeszkadza , że kangurzy bo nigdy nie korzystam z takiego stylu jazdy.
mnie nie przeszkadza , że kangurzy bo nigdy nie korzystam z takiego stylu jazdy.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]