Czujnik temp.


I tu kończy się jego droga. teraz kabel włączający wentylator:
Złącze komputera C4000 pin 68



i tak: do kompa sygnał dochodzi. Ale komputer nie daje masy do włączenia wentylatora

Moderator: Moderatorzy
nie do końca się z tym zgodzę multimetry strasznie głupieją przy próbie mieżenia napięcia źródła z którego są zasilaneUriel75 pisze:że multimetr można kupić do 20 złych i odpowiednio to zaadoptować.
z większą ilościa spalonego paliwa? Jak najbardziej - silnik masz długo niedogrzany - chodzi na "ssaniu" (elektronika podaje wiecej paliwa aż do osiagnięcia prawidłowej temperatury pracy). A co do wiatraka... skąd pewnośc że po zagrzaniu się nie właczył? Wcale nie musi byc go wyraźnie słychac w kabinieAlbercik pisze:BTW - dziś jeździłem cały dzień z wyłączonym grzaniem (nawiew na zimne) i robiąc po mieście ponad 150km auto nie zagrzało się ponad 'R'. Prawie caly czas było w połowie R, albo trochę poniżej. Wiatrak się nie włączył.
[ Dodano: Nie 09 Maj, 2010 ]
P.S. Tak wogóle, to od początku mam rozwalony termostat i jest zawieszony cały czas na dużym obiegu. Może to mieć coś wspólnego?