PODŚWIETLANIE DESKI I POKRĘTEŁ
Moderator: Moderatorzy
jasna ?
dlatego mowilem ze trzeba ze 3 warstwy rzucic i nakleic te zgary np na lekko mleczny podklad z cienkiego plastiku badz zmyc stara farbe i jest ok bez wymiany swiatel
oznaczenia żarówek
cześć
możecie mi podać jakie oznaczenia i kolor mają żaróweczki do podświetlania deski rozdzielczej i zegarów w Escorcie po '95r. dzięki
możecie mi podać jakie oznaczenia i kolor mają żaróweczki do podświetlania deski rozdzielczej i zegarów w Escorcie po '95r. dzięki
- WieSiu
- Posty: 23601
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
oznaczen nie znam,ale jesli juz chcesz je sobie sam wymienic,to troszke z tym problemu jest, bo nie spotkalem sie z idealnie takimi samymi, wiec musialem ciutke mniejsze wziasc, ale jak kupujesz w elektronicznym,to kup koniecznie 14V, nie mniejsze. A w salonie forda koszt zaroweczki to 8zl !!!
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Postanowiłem też sobie zmienić podświetlenie zegarów i całej deski
Problem w tym że nie moge nie wiem jak wyjąć zegary
mam wszystko rozebrane ale zegary trzyma linka prętkościomieża jak ją rozłączyć
no i nezły problem będzie ze zmianą podświetlenia od regulacji nawiewow w mkVII jest troszke inaczej niż w MKVI
Może ktoś wie jak to najlepiej zrobić
Problem w tym że nie moge nie wiem jak wyjąć zegary

mam wszystko rozebrane ale zegary trzyma linka prętkościomieża jak ją rozłączyć

no i nezły problem będzie ze zmianą podświetlenia od regulacji nawiewow w mkVII jest troszke inaczej niż w MKVI
Może ktoś wie jak to najlepiej zrobić
Lubię Cię Yanek i masz za to linka:www.fordescort.org./content/viev/73/45/
oraz do włącznika zespolonego:www.fordescort.org./content/viev/65/45/
może cosik Ci pomogą
oraz do włącznika zespolonego:www.fordescort.org./content/viev/65/45/
może cosik Ci pomogą

- WieSiu
- Posty: 23601
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
co do linki,bo musisz wyczuc na jednym brzegu jej mocowania taka wieksza ilosc plastiku, trzymajac za niego odgiac w jedna ze stron i dopiero wtedy probowac wyciagnac,zaznaczam ze wychodzi bardzo ciezko. Latwo sobie pokaleczyc rece
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
yanek ciezko schodzi ta linka , jak zmienialem u siebie zegary to troszke sobie rece pocieralem ale udalo sie , ogolnie malo miejsca tam jest na jaki kolwiek ruch
jest Ford Mondeo `17 2.0 TDCI
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
jest /był Fiat Tipo 18 1,6 MultiJet
był Ford Focus `12 1.6 TDCI
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
jest Mitsubishi Colt 05 1,3
jest /był Fiat Tipo 18 1,6 MultiJet
był Ford Focus `12 1.6 TDCI
był Nissan Primera `05 2.0
był Fiat Stilo `03 JTD
był Nissan Primera `01 TD
był Escort`97 1.6 16V + LPG III
Kidys chcialem wyciagnac zegar bo od czasu do czasu nie podswietlalo mi lewej czesci zegarow. Koscia w gardle stanela mi wlasnie linka predkosciomierza , ktora balem sie sam zdemontowac. Tamat wrocil ostatnio jak przepalila sie jedna z zaroweczek. W rezultacie odkrecilem czesc kokpitu pod kierownica i od dolu mialem dostep do zaroweczek.
Pytanie mam nastepujace: czy jak juz odhacze linke, pozniej wystarczy jak wlozyc w to samo miejsce czy wymaga to rowniez jakichs dalszych zabiegow typu regulacja, kalibracja (strzelam) ?? Pytanie zwiazane z obawa ze predkosciomierz nie bedzie wskazywal wlasciwej predkosci jazdy
Pytanie mam nastepujace: czy jak juz odhacze linke, pozniej wystarczy jak wlozyc w to samo miejsce czy wymaga to rowniez jakichs dalszych zabiegow typu regulacja, kalibracja (strzelam) ?? Pytanie zwiazane z obawa ze predkosciomierz nie bedzie wskazywal wlasciwej predkosci jazdy
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt: