Wentylator a elektryka!
Moderator: Moderatorzy
- WieSiu
- Posty: 23601
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Tak to wlasnie ta zlaczka (zwora) sie psuje,mimo wszystko radze Ci jednak w calosci drugi nowy kabel dolozyc,bo co nowe to lepsze,a zlaczke mimo wszystko i tak zlikwiduj
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
U mnie jest taka opcja:
- jak wyłącze silnik podczas pracy wentylatora to silnik pracuje dalej, w miare wytracania prędkości przez wiatrak gasną powoli kontrolki, po całkowitym wyłączeniu silnika i wentylatora kapa z odpaleniem
- jak poczekam aż wentylator przestanie chodzić to silnik gaśnie równiutko z przekręceniem kluczyka w pozycję zero (ale dalej jest problem z odpaleniem)

- jak wyłącze silnik podczas pracy wentylatora to silnik pracuje dalej, w miare wytracania prędkości przez wiatrak gasną powoli kontrolki, po całkowitym wyłączeniu silnika i wentylatora kapa z odpaleniem
- jak poczekam aż wentylator przestanie chodzić to silnik gaśnie równiutko z przekręceniem kluczyka w pozycję zero (ale dalej jest problem z odpaleniem)

- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Szukaj po czujnikach odpowiedzialnych za wolne obroty silnika.
Jak się załąncza wentylator - to spadają obroty silnika - komp poprzez silniczek krokowy powinien wyrównać obroty - ale u ciebie tego nie robi.
Czujnik położenia wału ; czujnik położenia przepustnicy ; sam silnik krokowy.
Poczyść styki we wtyczkach - tu może leżeć przyczyna.Piszę może bo to nie jest regółą.
Jak się załąncza wentylator - to spadają obroty silnika - komp poprzez silniczek krokowy powinien wyrównać obroty - ale u ciebie tego nie robi.
Czujnik położenia wału ; czujnik położenia przepustnicy ; sam silnik krokowy.
Poczyść styki we wtyczkach - tu może leżeć przyczyna.Piszę może bo to nie jest regółą.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Witam panów. Sporo rad już od was załapałem i mogę również pochwalić się takim samym problemem w mojej maszynie. Wielu mechaników zastanawiało się nad tym problemem, jeden chciał mi wymienić rozrząd, kolejny akumulator, następny stwierdził że puchnie silnik... (puchnie od roku i jeszcze się nie zatarł). Mój problem rozwiązałem w bardzo prosty sposób, pociągnąłem nowe (dodatkowe) przewody od aku bezpośrednio do rozrusznika + do + a minus przykręciłem do śruby która mocuje rozrusznik do silnika. Efekt jest taki że fordzik zapala bez problemu czy ciepły czy gorący czy zimny, rozrusznik kręci jak szalony, tak jakbym miał pod maską przynajmniej ze trzy akumulatory
pozdrawiam
