trza by posłuchać, u mnie nic nie było słychać, no tylko krzywe koło pasowe pompy wspomagania ale żadnego dźwięku w okolicach świec żarowych
może to dźwięki z pompy? mogą takie występować, w końcu pompa wytwarza ciśnienie
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
MinisterQ, fakt, tam nie ma prądu po 15-20 sekundach, może przekaźnik nie wyłącza na czas? jakieś zwarcie czy coś?
dla pewności niech sprawdzi czy jest tam napięcie
ale dla mnie to pompa będzie takie dżwięki wydawała
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
No i na 2 dni przed wyjazdem ciąg dalszy przygód wczoraj wróciłem po 22 z pracy wszystko było ok, dzisiaj przed 10 chciałem przeparkować samochód i kręci, kręci, kręci, nawet nie było czuć żeby próbował wskoczyć na obroty, po prostu kręci, za drugim razem to samo. Za trzecim też, w końcu w akcie desperacji wcisnąłem pedał gazu i po 10-12sek kręcenia jakimś cudem zakręcił i wszedł na obroty. A zakopcił przy tym na biało niesamowicie.
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
po dłuższej to napiszę wieczorem, ale jak odpalił i pochodził chwilę to przycisk jest miękki i tak mi się wydaje trochę jakby z filtra dochodził taki dźwięk zassysania/siorpania w momencie jak pompuję na tej pompce.
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
chodzi mi o to czy zasysa ten przycisk po dluzszej jezdzie. U mnie tak zasysalo, jak mialem syf w przewodach paliwowych i w baku. A jak cos syczy,to pewnie syczy nieszczelnosc w tej pompce
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
jest tak zwana "akcja awaryjna", łączysz przewody z baku bezpośrednio z pompą czyli omijasz filtr ale to już tylko jak chcesz tylko gdzieś niedaleko dojechać, chyba że podpinasz filterek taki jak ja mam czyli montowane w fiatach 126p
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
no, pytałem w sklepie najtańszym w okolicy filtr 68 + grucha 75, czyli równowartość nowej pompki z filtrem motorcraft w fordzie, więc powstaje pytanie co lepiej.
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km