Jamszoł - wspomniałem o tym, bo sam to przerabiałem, bo mi to przyszło do głowy
Zastanawia mnie kilka kwestii:
- Rozrusznik
- Czujnik położenia przpustnicy
- Cewka zapłonowa
- Palec rozdzielacza (jeśli wogóle w tym aucie jest, bo się nie znam

)
Już tłumaczę:
- Rozrusznik sam w sobie jest sprawny, ale jego połączenie ze skrzynią biegów może być wadliwe i jak trochę skrzynia popracuje i się rozgrzeje, to coś 'nie trybi' (mało prawdopodobne)
- czujnik położenia wału, albo wałka/wałków rozrządu - to bym obstawiał najbardziej, szczególnie, że czujnik położenia wału może świrować i iskra może iść owszem na świece, ale np. może podawać info, że wał jest przekręcony o 180 st. przez co iskra idzie, jak tłok jest na górze (nie strzela Ci nic przy próbie odpalenia, nie masz jakiś pierdnięć z rury, czy coś?)
- Cewka też może być strzelona (to znowu przerabiałem w jedny z aut klienta jak pracowałem w warsztacie) tzn. jak się rozgrzała (a nie oszukujmy się - w całej komorze silnika jest ciepło, więc cewka, która jest na silniku też się nagrzewa) - nie dawała wogóle iskry.
- Palec rozdzielacza ("kopułka") - nie wiem, czy to wogóle występuje w tym aucie w audi 80 przerabiałem ten motyw. Po prostu styki w kopułce się wytarły i nie było iskry...