
1.6i 90KM
Moderator: Moderatorzy
- Yagr
- Posty: 14627
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
ściągnij patelnie i zrób fote tego co pod spodem - będzie wiadomo co to za gaźnik/wtrysk. Ale było tyle wersji tych silników że jesli chcesz info o mocy to byś musiał nr silnika podać, jak jakiego swapa po drodze nie było to na podstawie VIN-a tez wiele mozna powiedzieć 

Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Za stare auto żeby sprawdzać programami niestety ...Yagr pisze:na podstawie VIN-a tez wiele mozna powiedzieć
1.6 były tylko EFI, CFI K-Jetronic i KE-Jetronic, przy czym oba ostatnie były z turbo. Chyba że rozchodzi Ci się wszystkie silniki, ale 1.4 był tylko jeden (CVH).Yagr pisze:Ale było tyle wersji tych silników
Ten silnik na turbo i EFI nie wygląda, więc pozostaje tylko 1.6 CFI albo 1.4 ...
A 1.6 CFI ma 90KM więc ...
- kupiec
- Posty: 12914
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
· 1.6 CVH, o pojemności 1597 cm3 i mocy 66 kW, z gaźnikiem Weber lub mocy 79 kW albo 77 kW, z układem wtryskowym EFI,
· 16V-1.6 DOHC ZETA, o pojemności 1597 cm3 i mocy 66 kW, z układem wtryskowym EFI,
· 16V-1.8 DOHC ZETA, o pojemności 1796 cm3 i mocy 77 kW albo 96 kW, z układem wtryskowym EFI
· 16V-1.6 DOHC ZETA, o pojemności 1597 cm3 i mocy 66 kW, z układem wtryskowym EFI,
· 16V-1.8 DOHC ZETA, o pojemności 1796 cm3 i mocy 77 kW albo 96 kW, z układem wtryskowym EFI
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
- Yagr
- Posty: 14627
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
1.4 1985.10-1990.10 1392 70/51 FUAA
1.4 1986.01-1990.07 1392 73/54 F6B; F6D; FUC
1.4 1986.01-1990.07 1392 75/55 FUA
1.6 1986.01-1988.12 1597 79/58 LP2
1.6 1989.04-1990.07 1598 88/65 LUG
1.6i 1986.01-1990.05 1598 90/66 L4B
1.6i 1989.08-1990.07 1597 102/75 LJB
1.6 XR3i 1986.01-1989.08 1597 105/77 LR2; LRB
1.6 Turbo RS 1986.01-1990.07 1597 132/97 LNB
[silnik] [lata produkcji] [poj] [moc KM/kW] [symbol]
_Pele_, masz tu większość silników 1,4/1,6 z MkIV... nadal uważasz że to mało?? Poza tym dochodzą jeszcze jednostki po swapie (wbrew pozorom dość częste i tam zeteca (vel. zeta) można spotkać dość łatwo. Dochodzą do tego jeszcze jednostki rodem z MkIII które tez czasem sie spotyka po swapie a tam to juz takie rodzynki były jak np. 1,6 na gaźniku 115KM. Przy czym nie wspominam o zupełnych rzeźbach jak fabryczne motorki z rynku brazylijskiego)


1.4 1986.01-1990.07 1392 73/54 F6B; F6D; FUC
1.4 1986.01-1990.07 1392 75/55 FUA
1.6 1986.01-1988.12 1597 79/58 LP2
1.6 1989.04-1990.07 1598 88/65 LUG
1.6i 1986.01-1990.05 1598 90/66 L4B
1.6i 1989.08-1990.07 1597 102/75 LJB
1.6 XR3i 1986.01-1989.08 1597 105/77 LR2; LRB
1.6 Turbo RS 1986.01-1990.07 1597 132/97 LNB
[silnik] [lata produkcji] [poj] [moc KM/kW] [symbol]
_Pele_, masz tu większość silników 1,4/1,6 z MkIV... nadal uważasz że to mało?? Poza tym dochodzą jeszcze jednostki po swapie (wbrew pozorom dość częste i tam zeteca (vel. zeta) można spotkać dość łatwo. Dochodzą do tego jeszcze jednostki rodem z MkIII które tez czasem sie spotyka po swapie a tam to juz takie rodzynki były jak np. 1,6 na gaźniku 115KM. Przy czym nie wspominam o zupełnych rzeźbach jak fabryczne motorki z rynku brazylijskiego)
to auto z 90 roku i VIN może coś powiedzieć_Pele_ pisze:Za stare auto żeby sprawdzać programami niestety ...

1,6 były EFI ale również K-jetronic (bez turbo-wtrysk sterowany mechanicznie) i KE-jetronic (ten był w turbo-sterowany elektronicznie) oraz gaźnik - wspomniany wyżej silnik LUG oraz monowtrysk.. można by jeszcze dłużej męczyć temat ale uważam że to bez sensu bo do póki nie będziemy mieli jakichś konkretów w postaci numerów to jest to biadolenie emeryta nad hemoroidami więc daj se spokój_Pele_ pisze:1.6 były tylko EFI, CFI K-Jetronic i KE-Jetronic, przy czym oba ostatnie były z turbo.

Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Yagr
- Posty: 14627
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Massi, ja w moim programie nic nie znalazłem, ale wielu VIN-ów tam nie znajdywałem, więc musisz poczekac na kogos kto ma lepsza bazę danych
A nr z głowicy nie spisałeś?

Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Yagr, pomijam możliwość swapu, wg nr VIN też się nie dowiesz czy był swap czy nie.
Wymieniłem EFI, CFI K-Jetronic i KE-Jetronic bo te były wymienione w książce <PDF> którą znalazłem, zawarty był w niej tylko jeden 1.4
Wymieniłem EFI, CFI K-Jetronic i KE-Jetronic bo te były wymienione w książce <PDF> którą znalazłem, zawarty był w niej tylko jeden 1.4
Yagr pisze:_Pele_ napisał/a:
Za stare auto żeby sprawdzać programami niestety ...
to auto z 90 roku i VIN może coś powiedzieć
I o to mi się rozchodziło, to auto jest za stare żeby znaleźć info w jakimkolwiek programie ...Yagr pisze:Massi, ja w moim programie nic nie znalazłem



A o numerze vin znalazłem tyle:
FORD-WERKE AG/GERMANY
KRAJ POCHODZENIA NIEMCY
PRODUCENT FORD WERKE AKTIENGESELLSCHAFT, KOLONIA GERMANY
TYP NADWOZIA 3 DOOR SALOON
WARTOSC STALA CONSTANT
POCHODZENIE PODZESPOŁóW COLOGNE, GERMANY (OWN ASSEMBLY)
MIEJSCE MONTAŻU SAARLOUIS, LANGLEY
MODEL ESCORT & ORION
TAK SAMO JAK DLA POZYCJI TYP NADWOZIA 3 DOOR SALOON
NUMER SERYJNY KOLEJNY NUMER PRODUKCYJNY
NUMER SERYJNY SILNIKA KOLEJNY NUMER PRODUKCYJNY
- kupiec
- Posty: 12914
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Yagr pisze:Poza tym dochodzą jeszcze jednostki po swapie
jak byś pisał o moim Mk4Yagr pisze:Dochodzą do tego jeszcze jednostki rodem z MkIII

co do zdjeć to czekaj na opinie fachowców.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty