[ mk vii ]Czy warto?
Moderator: Moderatorzy
- WieSiu
- Posty: 23541
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Przesądzaćie z tym dieslem.z dieslem jak jeździ jest mniej problemu.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- WieSiu
- Posty: 23541
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Tujek,warto diesla ale tylko wtedy gdy przy oglądaniu auta masz kogoś kto się zna na tych silnikach,albo chociaż miał takiego sprawnego,to Ci powie czy poprawnie jeździ
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- kupiec
- Posty: 12911
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
w czajnik chceszmlekolowickie pisze:na kombi mowia lodowka - moze ma takie same wlasciwosci jezdne jak lodowka

racja, tylko z klimąnonam pisze:klima to podstawa, więc bez klimy to bym nawet nie przeglądał fotek
święte słowawarto diesla ale tylko wtedy gdy przy oglądaniu auta masz kogoś kto się zna na tych silnikach,albo chociaż miał takiego sprawnego,to Ci powie czy poprawnie jeździ


تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
i naprawdę czekacie na parkingu chwilę po dynamicznej jeździe by turbo zeszło na niższe obroty? Czy to takie dmuchanie na zimne? Nie zwróciłem uwagi co prawda, ale nie widziałem by koś siedział na parkingu i z pół minuty albo i lepiej trzymał auto na wolnych obrotach. Chyba że ludzie nie wiedzą tak jak ja do wczoraj nie wiedziałem, że tak się zaleca...
Poza tym na pb/lpg jeżdżę od 9 lat, ojciec jeszcze dłużej, chyba dla mnie bezpieczniej coś znanego
. Silniki 1,8 to niestety rzadkość... w kuj-pom nie trafiłem ani razu, a jeszcze muszę patrzeć na cenę. 1,6 zdecydowanie popularniejsze i tańsze. A przy 1,3 różnica i tak diametralna
. No i przebiegi chyba nie na diesla - 20 km dziennie zazwyczaj
. Ale macie racje, klimy i elektryki nie odpuszczę... najwyżej potrwa to pół roku nim się coś ciekawego trafi 
Poza tym na pb/lpg jeżdżę od 9 lat, ojciec jeszcze dłużej, chyba dla mnie bezpieczniej coś znanego




- WieSiu
- Posty: 23541
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
bo nie zawsze tak trzeba, jesli pod koniec jazdy zaczniesz powolutku jezdzic,to nie bedziesz musial czekac na schlodzenie turbiny, wtedy rozpinasz pasy,wylaczasz swiatla i gasisz auto. Wszystko trzeba robic z glowa.tujek pisze:nie widziałem by koś siedział na parkingu i z pół minuty albo i lepiej trzymał auto na wolnych obrotach
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
w sumie to nie wiem czy turbo dluzej zostaje na wysokich obrotach, ale jakos nie wpadlo mi do glowy by na 5200 wylaczyc escorta
,
przy odpalaniu jest immo, wiec i tak czekasz ta sekunde, przy wylaczeniu wylacz ogrzewanie zamknij okna (elektryka to musi byc aku lub odpalona fura), sprawdz telefon, inne pierdoly, zgas fure.
Zyjemy w pospiechu, ale zeby fure na obrotach gasic?
Kupiec jesli Cie urazilem to najmocniej przepraszam, tak sobie zazartowalem

przy odpalaniu jest immo, wiec i tak czekasz ta sekunde, przy wylaczeniu wylacz ogrzewanie zamknij okna (elektryka to musi byc aku lub odpalona fura), sprawdz telefon, inne pierdoly, zgas fure.
Zyjemy w pospiechu, ale zeby fure na obrotach gasic?
Kupiec jesli Cie urazilem to najmocniej przepraszam, tak sobie zazartowalem

no jesli chodzi o benzyne to faktycznie ja np jechalem po swojego okolo 700km ale sie opylalo.tujek pisze:Silniki 1,8 to niestety rzadkość... w kuj-pom nie trafiłem ani razu

piter
A ja dziś natrafiłem na coś takiego jeszcze: http://moto.allegro.pl/item771048579_fo ... opcja.html
Prze telefon dowiedziałem się, że przebieg to ok "140 tys..."
Gaz z 2004 roku, wbity w dowód
Rdzy ponoć nie ma, trzeba będzie sprawdzić.
Na moje bity od strony kierowcy (zdjęcie z jakimś rusztowaniem), też trzeba będzie obejrzeć, chociaż tu mnie martwi, czy nie oberwał tak, że np jedzie sobie w lewo sam... właściciel przez telefon powiedział, że nie wie czy bity bo taki kupił a ma go 4 miesiące.
Co o tym sądzicie?
Silnik 1,6 sam nie wiem czy stać mnie na to 1,8
Prze telefon dowiedziałem się, że przebieg to ok "140 tys..."
Gaz z 2004 roku, wbity w dowód
Rdzy ponoć nie ma, trzeba będzie sprawdzić.
Na moje bity od strony kierowcy (zdjęcie z jakimś rusztowaniem), też trzeba będzie obejrzeć, chociaż tu mnie martwi, czy nie oberwał tak, że np jedzie sobie w lewo sam... właściciel przez telefon powiedział, że nie wie czy bity bo taki kupił a ma go 4 miesiące.
Co o tym sądzicie?
Silnik 1,6 sam nie wiem czy stać mnie na to 1,8
