to czeka mnie sprawdzenie stacyjki a prubowałem go na pych odpalić i nic tylko delikatny "tyr ryr... " i nie odpala a w 3 go pchaliśmy (:( może komputer padł ??? czy wtedy rozrusznik by działał???
Czyli problem prawie rozwiazany,ale jak sadze nikt tu nie bedzie wiedzial jak obejsc immo.
Przydalby sie kontakt ze zlodziejem oni wiedza jak to szybko obejsc
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Witam mam podobna sytuacje tylko ze w mk 5 . W czasie jazdy zgasła mi pompka paliwowa, mam założone niby alarm tzn odcięcie pompki. Obszedłem to odcięcie, i pompka działa. Ale teraz nie mogę odpalić samochodu, rozrusznik kreci. Na pewno muszę sprawdzić czy jest iskra na świecach , ale to muszę podładować akumulator bo siadł . Może coś mi doradzicie co mogło się stać , co sprawdzić ??
niema iskry, sprawdzałem czy dochodzi prąd do cewki zapłonowej (myślałem że to wina kabli) nie dochodzi prąd w ogóle:( nie sadze że też jest odcięcie zapłonu ,chociaż nie jestem pewien na 100% muszę gdzieś poszukać schemat elektryczny tego alarmu , bo trochę za dużo tych kabli jakoś tam jest ,a ja nie jestem elektrykiem. Jeśli by ktoś wiedział jakiego koloru i którędy idą kable do aparatu zapłonowego z środka samochodu??
cidzej pisze:ja mialem zalozone odciecie sygnalu z czujnika polozenia walu
Bo to odcięcie jest najpewniejsze - nie ma impulsu z czujnika położenia wału - nie ma iskry , nie ma napięcia zasilania na pompkę po uruchomieniu rozrusznika , nie ma impulsów na wtryskiwacze.
Dzisiaj sie wkurzyłem i usunąłem to odcięcie zapłonu (multiblok) , wszystko podłączyłem tak jak było seryjnie . Po podłączeniu , brak zasilania na pompę paliwową . Wydaje mi się że to może być coś ze skrzynką bezpieczników , nie wiem??
Jak tylko nie ma zasilania na pompę to przeczytaj mój temat z wymiany pompy przy Rs-sie - tam jest foro - będziesz wiedział gdzie robić choćby pomiary.