gaśnie, stuka, mam go już kompletnie dość ;(

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14628
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Zg0dusi3k, moim zdaniem komputer był dobry, co do czujnika to jak najbardziej. EEC IV pada wyjątkowo rzadko. Pewnie dałeś się naciągnąć na wymianę ECU... i jeszcze pytanie - czy ten komp który ci włożył jest do twojego silnika? Możliwe jednak że mechanik miał rację a teraz jeszcze ci jakiś detal został do naprawy...
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

a czy on przypadkiem nie wymienil EDISa a nie EEC IV i wcisnal ci kit, ze to komputer ?? moze wsadzil ci EDISa od 8v do 16V i to by tlumaczylo wskazywanie o polowe za niskich obrotow silnika
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

w esie z elektronicznym zaplonem to sygnal do obrotka idzie z EDISa a nie z cewki
Zg0dusi3k

Post autor: Zg0dusi3k »

Tzn tak, komputer wymienił na pewno bo dał mi stary no i samochód jeździ a nie jeździł i mówił, że jakieś zwarcie powstało i dlatego komputer padł :roll: No ale obrotki pozostały na obrotomierzu takie jak przed naprawą. A co to jest ten EDIS?? I mam jeszcze jedno pytanie, samochodzik jak jest zimny kopci niemiłosiernie, jak się nagrzeje to troszke mniej, ale widoczne spaliny lecą cały czas z wydechu :???: Nie kopci na czarno ani nic tylko po prostu za dużo spalin leci i czuć benzynę dość mocno. Jaka może być tego przyczyna?
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

przyczyn jak zwykle moze byc wiele - od lejącego wtryskiwacza, slabe cisnienie paliwa na listwie wtryskowej po np. padnietą sondę lambda
ODPOWIEDZ