Swiatła do jazdy dziennej

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
KuRowSKi
Posty: 582
Rejestracja: 13 lut 2007, 08:16
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: KuRowSKi »

Według wszelkich moich testów wynika na to że fabryczna wersja skandynawska MK5
ma światła pozycyjne jako dzienne i dlatego nie dziłaję te przekaźniki tak samo jak w MK7

Dlatego można zastosować Zielony przekaźnik i zwore z R20 do R23 (usuwając R23)
Wtedy działa to identyczne jak w MK7
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---
Mercino

Post autor: Mercino »

Mam pytanie jak sprawdzić czy przekaźnik jest dobry? Ponieważ zrobiłem przełącznik zespolony, ale na światłach postojowych świeci mi tył auta a nie świecą mi lampeczki w lampach z przodu? A bezpieczniki sprawdzałem i wstawiłem nowe tam gdzie trzy były szmelc.
MARKKO

Post autor: MARKKO »

a żarówki z przodu sa dobre?
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14625
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

przekaźnik sprawdzisz miernikiem + źródło 12V. Miernik (ustaw na omy) podpinasz miernik do mońcówek przekaźnika tych sterujących a do dwóch pozostałych 12V i - ( na schemaciku wyrytym na przekaźniku masz wyrysowane które są sterujące a które zasilające, kurde nie wiem jak to opisać :evil: Jak podasz 12v to na mierniku powinno wyjść zwarcie lub jeśli masz przekaźnik rozłączający to zwarcie będzie bez podania 12v a gdy podasz 12V to zniknie, zamotałem... byle zrozumiale ;) zresztą po podaniu 12 V słychać cyknięcie elektromagnesiku...
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14625
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Znalazłem warunki montażu dodatkowych świateł dziennych więc podaję dla pamięci ;)
minimalna wysokość montażu - 25cm (od ziemi)
maksymalna odległość od krawędzi bocznej auta - 40cm
minimalny odstęp między obydwoma reflektorami dziennymi - 60cm.

To ja dożucę jeszcze jedno

W momencie załączenia świateł mijania - światła dzienne powinny zgasnąć.
Ostatnio zmieniony 11 maja 2009, 15:15 przez Yagr, łącznie zmieniany 1 raz.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
gawron

Post autor: gawron »

i tych warunków jest jeszcze dużo więcej :cry: np
jeśli nie są oryginalne to muszą jeszcze:
- być w tej samej lini co do zwykłe reflektory
- załanczeć z tylnimi pokojówkami ale bez przednich postojówek
- itd
wsumie te dwa punkty co podałem są trudne do osiągnięcia i dlatego jak pracowałem przy przeglądach mało kto do tego się rzucał - chyba że chciał na flache stuk
ODPOWIEDZ