Według wszelkich moich testów wynika na to że fabryczna wersja skandynawska MK5
ma światła pozycyjne jako dzienne i dlatego nie dziłaję te przekaźniki tak samo jak w MK7
Dlatego można zastosować Zielony przekaźnik i zwore z R20 do R23 (usuwając R23)
Wtedy działa to identyczne jak w MK7
Swiatła do jazdy dziennej
Moderator: Moderatorzy
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
przekaźnik sprawdzisz miernikiem + źródło 12V. Miernik (ustaw na omy) podpinasz miernik do mońcówek przekaźnika tych sterujących a do dwóch pozostałych 12V i - ( na schemaciku wyrytym na przekaźniku masz wyrysowane które są sterujące a które zasilające, kurde nie wiem jak to opisać
Jak podasz 12v to na mierniku powinno wyjść zwarcie lub jeśli masz przekaźnik rozłączający to zwarcie będzie bez podania 12v a gdy podasz 12V to zniknie, zamotałem... byle zrozumiale
zresztą po podaniu 12 V słychać cyknięcie elektromagnesiku...


Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Znalazłem warunki montażu dodatkowych świateł dziennych więc podaję dla pamięci 
minimalna wysokość montażu - 25cm (od ziemi)
maksymalna odległość od krawędzi bocznej auta - 40cm
minimalny odstęp między obydwoma reflektorami dziennymi - 60cm.
To ja dożucę jeszcze jedno
W momencie załączenia świateł mijania - światła dzienne powinny zgasnąć.

minimalna wysokość montażu - 25cm (od ziemi)
maksymalna odległość od krawędzi bocznej auta - 40cm
minimalny odstęp między obydwoma reflektorami dziennymi - 60cm.
To ja dożucę jeszcze jedno
W momencie załączenia świateł mijania - światła dzienne powinny zgasnąć.
Ostatnio zmieniony 11 maja 2009, 15:15 przez Yagr, łącznie zmieniany 1 raz.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
i tych warunków jest jeszcze dużo więcej
np
jeśli nie są oryginalne to muszą jeszcze:
- być w tej samej lini co do zwykłe reflektory
- załanczeć z tylnimi pokojówkami ale bez przednich postojówek
- itd
wsumie te dwa punkty co podałem są trudne do osiągnięcia i dlatego jak pracowałem przy przeglądach mało kto do tego się rzucał - chyba że chciał na flache

jeśli nie są oryginalne to muszą jeszcze:
- być w tej samej lini co do zwykłe reflektory
- załanczeć z tylnimi pokojówkami ale bez przednich postojówek
- itd
wsumie te dwa punkty co podałem są trudne do osiągnięcia i dlatego jak pracowałem przy przeglądach mało kto do tego się rzucał - chyba że chciał na flache
