Nie nakręcaj się za mocno, bo bez kitu co strona to inne info o ECU RSa. Bardzo bym się ucieszył gdyby RSy z Sauberów miały EECIV z FDS2000. Zobaczymy co z tego wyjdzie...
A z ciekawości - piny 3 i 11 w OBD są obsadzone czy nie?
Klucze raczej nie, ABS, klimatyzacje, systemy pokładowe, liczniki, systemy audio. Wszystko zależne od samochodu. Mogę skasować mapę którą napisał sobie ECU - efekt taki sam jak po odłączeniu akumulatora. Odczyt/kasowanie kodów błędów, odczyty pracy silnika w czasie rzeczywistym, testy KOE, KOER itd itp.
W najnowszej wersji kabla którą niedługo będę miał będzie można podłączyć najnowsze wypusty Forda - na systemie CAN.
Jakieś dziadostwo na sterowniku staga, 2gen, a jeśli dobrze czytam to sterownik jest od 6cyl... jak nie zapomnę to jutro strzelę fotkę, ale coś czuję że skończy się tym, że za jakiś czas wrzucę sekwencję i będzie po problemie