Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Nie nakręcaj się za mocno, bo bez kitu co strona to inne info o ECU RSa. Bardzo bym się ucieszył gdyby RSy z Sauberów miały EECIV z FDS2000. Zobaczymy co z tego wyjdzie...
A z ciekawości - piny 3 i 11 w OBD są obsadzone czy nie?
Klucze raczej nie, ABS, klimatyzacje, systemy pokładowe, liczniki, systemy audio. Wszystko zależne od samochodu. Mogę skasować mapę którą napisał sobie ECU - efekt taki sam jak po odłączeniu akumulatora. Odczyt/kasowanie kodów błędów, odczyty pracy silnika w czasie rzeczywistym, testy KOE, KOER itd itp.
W najnowszej wersji kabla którą niedługo będę miał będzie można podłączyć najnowsze wypusty Forda - na systemie CAN.
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Jakieś dziadostwo na sterowniku staga, 2gen, a jeśli dobrze czytam to sterownik jest od 6cyl... jak nie zapomnę to jutro strzelę fotkę, ale coś czuję że skończy się tym, że za jakiś czas wrzucę sekwencję i będzie po problemie
nonam, sprawdz czy to nie stag2L bo to bez interfejsu.
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415