MKVII 1.6 16V ZGASŁ POD STARCIE I NIE ZAPALA! RATUNKU!
Moderator: Moderatorzy
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Jak sprawdzić czy pasek przeskoczył ?
Zdemontuj całkowicie osłony paska rozrządu - ustaw kola na znaki (najlepiej przy tym powykręcaj świece to będzie się lekko kręcić) .
Gdy masz już ustawione koła rozrządu na znaki - obróć wałem 3-4 pełne obroty.
Po czym sprawdź czy koła ponownie pokryły się ze znakami - jeśli nie , to pasek przeskoczyl
Zdemontuj całkowicie osłony paska rozrządu - ustaw kola na znaki (najlepiej przy tym powykręcaj świece to będzie się lekko kręcić) .
Gdy masz już ustawione koła rozrządu na znaki - obróć wałem 3-4 pełne obroty.
Po czym sprawdź czy koła ponownie pokryły się ze znakami - jeśli nie , to pasek przeskoczyl
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
ok, w takim razie jutro biore sie za robote:)pozdrawiam!
[ Dodano: Pon 10 Maj, 2010 ]
UWAGA: Problem częściowo rozwiązany. Dziś byłem u mechanika i wyszedłem "na blondynkę"! ...masakra...sprawdzałem tyle rzeczy...a przyczyna okazała się banalna. Ubyło mi sporo oleju, na tyle ze popychacze nie działały jak należy i stąd nie mogłem uruchomić silnika. Dotychczas sprawdzałem dość często olej, średnio raz na 400-500km,stad nie przyszło mi do głowy,że mobł być nagle taki ubytek:/ Musiało to się stać w trasie, auto przepalilo mi olej. Poki co olej uzupełniony, silnik pracuje. Teraz muszę znależć przyczynę ubytku oleju. Jedno jest pewno, że slinik go spala, jak przegazuje to mam niezla chmurke z rury. Jakieś sugestie Panowie, wiem na pewno że jedno z podejrzeń pada na uszczelkę pod głowicą:/ pozdrawiam!!!
[ Dodano: Pon 10 Maj, 2010 ]
UWAGA: Problem częściowo rozwiązany. Dziś byłem u mechanika i wyszedłem "na blondynkę"! ...masakra...sprawdzałem tyle rzeczy...a przyczyna okazała się banalna. Ubyło mi sporo oleju, na tyle ze popychacze nie działały jak należy i stąd nie mogłem uruchomić silnika. Dotychczas sprawdzałem dość często olej, średnio raz na 400-500km,stad nie przyszło mi do głowy,że mobł być nagle taki ubytek:/ Musiało to się stać w trasie, auto przepalilo mi olej. Poki co olej uzupełniony, silnik pracuje. Teraz muszę znależć przyczynę ubytku oleju. Jedno jest pewno, że slinik go spala, jak przegazuje to mam niezla chmurke z rury. Jakieś sugestie Panowie, wiem na pewno że jedno z podejrzeń pada na uszczelkę pod głowicą:/ pozdrawiam!!!