[ mk vii ]Czy warto?
Moderator: Moderatorzy
Na to ghia to nie patrzę nawet, dokucza mi brak klimy (nigdy szyberdachu nie miałem - daje to coś? ), ale za to bardzo odpowiadają w dobrym stanie blachy. I nie bardzo umiem rozgryźć silnik. Znalazłem wytłumaczenie tego intercoolera. Ale czy tabelki porównawcze, że auto bez tego o 5 sec. dużej się do setki rozpędza są prawdą czy tylko marketingiem? Bo 5 sec. to już sporo jeżeli chce się wyprzedzać, zwłaszcza, że sam coraz mniej jeździć będę pewnie. Jest jeszcze propozycja taka:
http://moto.allegro.pl/item746593546_es ... kazja.html
tylko że benzyna... jeżeli będzie palił tak z 10 l/100 to mojej urzędniczej pensji nie starczy...
http://moto.allegro.pl/item746593546_es ... kazja.html
tylko że benzyna... jeżeli będzie palił tak z 10 l/100 to mojej urzędniczej pensji nie starczy...
moim zdaniem ten drugi lepszy bo srebrny widze ze to nie sa oryginalne alufelgi forda i cos robil z rura dolotu powietrza do silnika -skrucil ja widac ze jest za krotka od oryginalu ale to mankamenty tylko.a szyberdach to piekna sprawa jak sie klimy nie ma zreszta nie poczujesz jak sam nie sprubujesz
piter
- kupiec
- Posty: 12723
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
tujek ja mam diesla 90KM z IC i jeździłem dieslem 70KM bez IC i są plusy i minusy tych dwuch silników.
90KM- dynamiczny i szybciej wkręca się na obroty. jak turbina zadziała przy 2100-2300 obr/min to można powiedzieć że wciska w fotel. to jest plus. minusem jest spalanie. miasto 7-8l trasa 5-6 przy ekonomicznej jeździe. W 70KM troche brakuje dynamiki ale za to spalanie jest rewelacyjne, nawet do 2 litrów mniej. Zapytaj WieSława, on miał oba diesle to ma lepsze porównanie.
jak potrzebujesz auto oszczędne to proponuje diesla 70KM.
90KM- dynamiczny i szybciej wkręca się na obroty. jak turbina zadziała przy 2100-2300 obr/min to można powiedzieć że wciska w fotel. to jest plus. minusem jest spalanie. miasto 7-8l trasa 5-6 przy ekonomicznej jeździe. W 70KM troche brakuje dynamiki ale za to spalanie jest rewelacyjne, nawet do 2 litrów mniej. Zapytaj WieSława, on miał oba diesle to ma lepsze porównanie.
jak potrzebujesz auto oszczędne to proponuje diesla 70KM.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Nie tylko , jak się klimę ma , to również piękna sprawa - na postoju masz uchylony i później nie musisz tak długo męczyć klimy.piter pisze:szyberdach to piekna sprawa jak sie klimy nie ma
Tujek - blachy jak w każdym - tylne nadkola , wzdłużnice za tylną belką .
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
i podłoga panie - przeważnie w mk7 dziurawi sie jak ser
no ale to nie reguła
co do silnika- tylko z IC 90 PS
Ten 70 PS jak bedziesz dusil to samo połknie.... a później będzie zgrzyt i płacz dlaczego to nie jedzie i jak można podnieść moc...
co by tu mówić-ja bym się nie pchał w diesla forda tylko brał 1.8 115 PS i zagazował mende-będzie dużo mniej problemów, wyposażenie lepsze, a do tego pod nogą mocy wystarczająco no i spalanie na uczciwym poziomie. EW zawsze można go dłubnąć na RQB
no ale to nie reguła
co do silnika- tylko z IC 90 PS
Ten 70 PS jak bedziesz dusil to samo połknie.... a później będzie zgrzyt i płacz dlaczego to nie jedzie i jak można podnieść moc...
co by tu mówić-ja bym się nie pchał w diesla forda tylko brał 1.8 115 PS i zagazował mende-będzie dużo mniej problemów, wyposażenie lepsze, a do tego pod nogą mocy wystarczająco no i spalanie na uczciwym poziomie. EW zawsze można go dłubnąć na RQB
WieSław mi odpisał i wychodzi na to, że odczuwalnie słabszy i poszukam jeszcze . Ładny może, ale to zakup na kilka lat i chce być w pełni nim zachwycony
teraz mam gaz, poprzednie też miałem na gaz, czyli fiat 125 i polonez. Nie mam nic do zarzucenia, ale nie wiem czy się to zwróci... ok 1500 zł instalacja a większość czasu to jazda po mieście do pracy i spowrotemmikruss pisze:co by tu mówić-ja bym się nie pchał w diesla forda tylko brał 1.8 115 PS i zagazował mende-będzie dużo mniej problemów, wyposażenie lepsze, a do tego pod nogą mocy wystarczająco no i spalanie na uczciwym poziomie.
Rozejżyj się za Essem z TAKIM wyposażniem: KLIK lub KLIK
Poszukaj sobie Essa z dobrym, mocnym silnikiem i niecodziennym wyposażeniem.
Podane przykłady to 5D HTBK Mk7, sprowadzone, zarejstrowane, 1.8 115 PS.
Dla mnie podstawowe wyposażenie żeby wogóle podjąć temat to:
NR 1 : Klima
NR 2 : podgrzewana przednia szyba
NR 3 : Elektryczne szyby i lusterka
Przy oglądaniu stanu podwozia/nadwozia spojżeć trzeba na ;
- pas przedni pod maską
- słupki po wyciągnięciu uszczelek
- progi
- podłużnice
- wewnętrzne częsci przednich błotników
- wewnętrzne nadkola tylnich błotników
- podłoga w narożnikach
- wewnętrzna dolna część klapy bagażnika
Poszukaj sobie Essa z dobrym, mocnym silnikiem i niecodziennym wyposażeniem.
Podane przykłady to 5D HTBK Mk7, sprowadzone, zarejstrowane, 1.8 115 PS.
Dla mnie podstawowe wyposażenie żeby wogóle podjąć temat to:
NR 1 : Klima
NR 2 : podgrzewana przednia szyba
NR 3 : Elektryczne szyby i lusterka
Przy oglądaniu stanu podwozia/nadwozia spojżeć trzeba na ;
- pas przedni pod maską
- słupki po wyciągnięciu uszczelek
- progi
- podłużnice
- wewnętrzne częsci przednich błotników
- wewnętrzne nadkola tylnich błotników
- podłoga w narożnikach
- wewnętrzna dolna część klapy bagażnika
a ja dalej szukam . Trochę poczytałem o dieslach i się przestraszyłem, że jak coś się posypie to na mechaników nie zarobię . Dlatego obecnie patrzę jednak benzynkę / lpg. Jak tania benzyna to lpg można zawsze samemu wstawić, ale to koszt ok 2 tys, wiec o tyle tańszy musi być. Znalazłem dwa takie:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10130374
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10026045
Jak myślicie? Jutro/pojutrze bym pojechał obejrzeć pewnie jak z rdzą. sedan mi się bardziej podoba (wprawdzie bez klimy, ale za to szyberdach, wiec da się przeboleć chyba), ale dwa lata starszy...
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10130374
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10026045
Jak myślicie? Jutro/pojutrze bym pojechał obejrzeć pewnie jak z rdzą. sedan mi się bardziej podoba (wprawdzie bez klimy, ale za to szyberdach, wiec da się przeboleć chyba), ale dwa lata starszy...
w pierwszym jakas skatowana wydaje mi sie kierka, moze to swiadczyc o przebiegu, chociaz nie wiem z czego to jest w ogole wykonane
co do starosci, to srednia regula, ja mam 95 a jakosc blach jest lepsza niz polowa rocznikow 99-98 (tych co ogladalem w polsce)
na kombi mowia lodowka - moze ma takie same wlasciwosci jezdne jak lodowka
co do starosci, to srednia regula, ja mam 95 a jakosc blach jest lepsza niz polowa rocznikow 99-98 (tych co ogladalem w polsce)
na kombi mowia lodowka - moze ma takie same wlasciwosci jezdne jak lodowka