jakie zegary do escorta mk5?

Dział tuningowy

Moderator: Moderatorzy

new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

tez chyba tek zrobie ze włoze zegary od 1.6 albo rs...... w zaleznosci ktore latwiej mi bedzie dostac ;)
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
kvazi555

Post autor: kvazi555 »

a obrotek z eReSa będzie pasował do 1.4? nie będzie przekłamywał obrotów?
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

mi sie wydaje ze raczej bedzie przekłamywał ale poczekajmy na zdanie madrzejszych :razz:
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23291
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

moze przeklamywac, zalezy jaka ma cyferke na blacie obrotomierza, ale to wszystko da sie poprawic w razie czego :D
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
KuRowSKi
Posty: 582
Rejestracja: 13 lut 2007, 08:16
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: KuRowSKi »

Wszystkie obrotomierze są takie same i wszystkie sterowane są z EDIS'a tylko w różnej konfiguracji zależnie od silnika albo przez filtr albo bezpośrednio. (MK5/MK6)
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23291
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

KuRowSKi pisze:Wszystkie obrotomierze są takie same
nie prawda, jest kilka rodzaji, juz mowie jakie sa ich oznaczenia na blacie: D(sygnal z alernatora), 2, 4, 4E (Albo 2E nie pamietam ktore bylo), D.

Takze nie jest tak idealnie jak mowisz,ale wszystko da sie przerobic.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
KuRowSKi
Posty: 582
Rejestracja: 13 lut 2007, 08:16
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: KuRowSKi »

A to przepraszam. Zapomniałem o Diesel'u
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

licytuje na allegro obrotek na ktorym jest 2E.... bedzie działał w 1.4??
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
gregzw
Posty: 104
Rejestracja: 08 mar 2009, 18:58
Lokalizacja: Tychowo

Post autor: gregzw »

Będzie,mam taki sam.
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

KuRowSKi pisze:Korzystając z okazji chciałbym, aby ktoś dodał to do FAQ o liczniku jeżeli można...

Najczęstszy problem typu: miałem licznik bez obrotomierza, a po wsadzeniu z obrotomierzem, obrotek nie działa. Jest to brak założonego filtra przeciw zakłóceniowego na błotniku obok modułu EDIS. Jeżeli nie chce nam się montować filtru (można ze szrotu) należy wykonać zworkę na pokazanej wtyczce.
u mnie wyglada to troche inaczej i nie wiem gdzie ta zworke zrobic
Załączniki
u mnie to tak wyglada
u mnie to tak wyglada
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
Awatar użytkownika
KuRowSKi
Posty: 582
Rejestracja: 13 lut 2007, 08:16
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: KuRowSKi »

Musi to byc wtyczka 2 PINOWA z przewodami koloru zielonego i zielono-czerwony.
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

bo w jednej wtyczce sa dwa przwody a w drugiej 3 wiec to ta w ktorej sa dwa??
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

i tam sa obydwa przewody zielono niebieskie
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
Awatar użytkownika
KuRowSKi
Posty: 582
Rejestracja: 13 lut 2007, 08:16
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: KuRowSKi »

Nie to muszą być kolory Zielony i Zielono-Czerwony i wtyczka musi być takiego kształtu jak dałem na zdjęciu
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---
new90
Posty: 705
Rejestracja: 17 cze 2009, 11:44
Lokalizacja: Radom

Post autor: new90 »

KuRowSKi pisze:Nie to muszą być kolory Zielony i Zielono-Czerwony i wtyczka musi być takiego kształtu jak dałem na zdjęciu
wiec wyruszam na poszukiwanie takiej wtyczni hehe
~~>najszybszy w miescie<~~ :P
ODPOWIEDZ