Wolno jedzie....max 130km/h :(
Moderator: Moderatorzy
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
W którymś poscie ktoś napomknoł o ciśnieniu paliwa.
Jak będzie za niskie to wóz na postoju wkręci się pod 7000 obrotów ale pod obciążeniem nie.
Jeśli filtry są powymieniane to może ciśnienie paliwa jest nie tak ?
Możliwe , że na pompce jest spadek napięcia albo poprzedni właściciel pokręcił regulatorem ciśnienia paliwa i jest zbyt małe a co za tym idzie wtryski wpompowują mniej paliwa i przez to silnik słabnie.
Jak będzie za niskie to wóz na postoju wkręci się pod 7000 obrotów ale pod obciążeniem nie.
Jeśli filtry są powymieniane to może ciśnienie paliwa jest nie tak ?
Możliwe , że na pompce jest spadek napięcia albo poprzedni właściciel pokręcił regulatorem ciśnienia paliwa i jest zbyt małe a co za tym idzie wtryski wpompowują mniej paliwa i przez to silnik słabnie.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
witam ponownie.
a wiec tak panowie...zrobilem testy i na luzie ladnie obroty ida na 6000 i wiecej.
probowalem jechac na 4 i wyciaglem 140 przy ponad 5000obrotow.
5 nie wrzucalem bo musialem juz skrecac:D
moze za wczas piatke dawalem i go dlawilo bo kiedys slyszalem ze 5 nie jest do przyspieszenia lecz do stalej jazdy. ja np zmieniam biegi jak dochodzi do 2500 obrotow (ponoc najekonomiczniejsza jazda jest wtedy) no i moze ta 5 byla za wczas dana i za duzo oczekiwalem od tego auta?bo np na tej 4 to ladnie szedl.
i chcialbym jeszcze dodac ze nie jestem zbyt doswiadczonym kierowca;)
zawory mi ladnie cykaly. lecz nie wiem czemu ale mam wrazenie ze po tym testowaniu obrotow to zaczal klekotac i chodzic troszke jak disel;/ nie wiem moze mi sie wydaje.
a wiec tak panowie...zrobilem testy i na luzie ladnie obroty ida na 6000 i wiecej.
probowalem jechac na 4 i wyciaglem 140 przy ponad 5000obrotow.
5 nie wrzucalem bo musialem juz skrecac:D
moze za wczas piatke dawalem i go dlawilo bo kiedys slyszalem ze 5 nie jest do przyspieszenia lecz do stalej jazdy. ja np zmieniam biegi jak dochodzi do 2500 obrotow (ponoc najekonomiczniejsza jazda jest wtedy) no i moze ta 5 byla za wczas dana i za duzo oczekiwalem od tego auta?bo np na tej 4 to ladnie szedl.

zawory mi ladnie cykaly. lecz nie wiem czemu ale mam wrazenie ze po tym testowaniu obrotow to zaczal klekotac i chodzic troszke jak disel;/ nie wiem moze mi sie wydaje.
Nie nie stary, piatka nie ma tutaj nic do rzeczy. Auto powinno na piątym biegu rozpędzać się (beż żadnych rewelacji) i osiągać swoją prędkośc maksymalną a u Ciebie tak nie jest. Szukamy dalej.Viper9595 pisze:moze za wczas piatke dawalem i go dlawilo bo kiedys slyszalem ze 5 nie jest do przyspieszenia lecz do stalej jazdy. ja np zmieniam biegi jak dochodzi do 2500 obrotow (ponoc najekonomiczniejsza jazda jest wtedy) no i moze ta 5 byla za wczas dana i za duzo oczekiwalem od tego auta?bo np na tej 4 to ladnie szedl
no to nie wiem.... moze skrzynia byla kiedys przekladana z innego bo z tego co mi wiadomo to auto bylo bite.
a jest mozliwe ze np na 5 bieg jest zalozona jakas blokada?
na 4 ladnie poszedl pod 150 no i dalej juz nie dalem rady jechac bo jak napisalem wczesniej trzeba bylo skrecac:)
a jak nie to gdzie moze byc jeszcze problem?
a jest mozliwe ze np na 5 bieg jest zalozona jakas blokada?
na 4 ladnie poszedl pod 150 no i dalej juz nie dalem rady jechac bo jak napisalem wczesniej trzeba bylo skrecac:)
a jak nie to gdzie moze byc jeszcze problem?