Mój mechanik już osiwiał przez mojego MKVII
Moderator: Moderatorzy
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Wygląda , że to jest właśnie to odpowietrzenie.
piszesz , że jest to zaślepione ? hm - powinno iść do filtra powietrza a jeśli jest zaślepione to silnik się dusi pod własnym smrodem.
Odpal silnik i zdejm korek wlewu oleju - jeśli tak że praca silnika stanie się stabilniejsza to to potwierdzi fakt , że odpowietrzenie skrzyni korbowej jest niepotrzebnie zatkane.
piszesz , że jest to zaślepione ? hm - powinno iść do filtra powietrza a jeśli jest zaślepione to silnik się dusi pod własnym smrodem.
Odpal silnik i zdejm korek wlewu oleju - jeśli tak że praca silnika stanie się stabilniejsza to to potwierdzi fakt , że odpowietrzenie skrzyni korbowej jest niepotrzebnie zatkane.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- cidzej
- Posty: 11785
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
emiliopl, silniczek krokowy nie ma nic do dławienia.
na gazie może ci jezdzic ładnie (w odroznieniu od benzyny) bo gaz nie korzysta z wiekszosci czujnikow, ktore sa niezbedne do pracy na benzynie.
1. propnuje zebys sprawdzil czy po chwili przejazdzki na benzynie nie masz mokrych swiec.
2. na prawym nadkolu masz takie plastikowe pudelko, do ktorego idzie wtyczka z 3 przewodami i rurka - odpal samochod i odlacz ta rurke - zobacz czy bedzie jakas reakcja
3. jak masz multimetr to podepnij sie pod sygnał sondy, odpal samochód, dodaj 1/2 gazu i popatrz czy na sondzie pojawia sie napiecie w okolicy 0,8-0,9V
na gazie może ci jezdzic ładnie (w odroznieniu od benzyny) bo gaz nie korzysta z wiekszosci czujnikow, ktore sa niezbedne do pracy na benzynie.
1. propnuje zebys sprawdzil czy po chwili przejazdzki na benzynie nie masz mokrych swiec.
2. na prawym nadkolu masz takie plastikowe pudelko, do ktorego idzie wtyczka z 3 przewodami i rurka - odpal samochod i odlacz ta rurke - zobacz czy bedzie jakas reakcja
3. jak masz multimetr to podepnij sie pod sygnał sondy, odpal samochód, dodaj 1/2 gazu i popatrz czy na sondzie pojawia sie napiecie w okolicy 0,8-0,9V
- cidzej
- Posty: 11785
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
o stary, mówimy o dwóch różnych rzeczach. to powinno przypominac troche takie cos tylko jeszcze powinna wchodzic do tego rurka http://www.allegro.pl/item195082732_map ... sensor.htm
tak to wygląda, ale niestety od środka
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... map+sensor
l
tak to wygląda, ale niestety od środka

l
to muszę teraz sprawdzić napięcie na sądzie ale to dopiero jutro sprawdz edziś mi się już nie chce. jesteś mechanikiem czy to tylko taka pasja?? wąż od odpowietrzania skrzyni korbowej miałem zapchany.
tylko że jeszcze nie sprawdzałem czy już ma równe obroty, myłem go i takie tam ,i nie odpalałem na razie.
tylko że jeszcze nie sprawdzałem czy już ma równe obroty, myłem go i takie tam ,i nie odpalałem na razie.
- cidzej
- Posty: 11785
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
nie jestem mechanikiem. to długa historia do opowiadania, jak cie bedzie interesowac to przejzyj forum to sie wszystkiego dowieszemiliopl pisze:tjesteś mechanikiem czy to tylko taka pasja??

w skrócie powiem tylko, ze jak kupilem swojego esa to nie mial mocy, szarpal, przerywal, gasl palil 17L/100km kupe kasy zostawilem w warsztatach a i tak nikt nie potrafil go naprawic ... musialem nauczyc sie sam, no i oczywscie z pomoca kolegów z forum
