Moderator: Moderatorzy
kupiec
Posty: 12911 Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:
Post
autor: kupiec » 29 lut 2012, 10:35
elnino , ja hammerite malowałem odpryski lakieru na dachu jakieś 3-4 lata temu i do dzisiaj się trzyma
w miarę wyczyściłem rdze i posmarowałem jakimś środkiem na rdze (nie pamiętam nazwy ale to jakoś miało wchodzić w reakcję z tlenkiem żelaza) i na to hammerite i gitara
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
elnino
Posty: 1441 Rejestracja: 07 mar 2011, 10:59
Lokalizacja: Chorzów
Post
autor: elnino » 29 lut 2012, 10:36
brunox?
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
cidzej
Posty: 11775 Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio
Post
autor: cidzej » 29 lut 2012, 10:46
jak to progi to nie mozesz walnac hammerite, potem jakis baranek i na to lakierem pod kolor (ale tez nie koniecznie) ?? ja to wogole czyscilem, brunox i od razu baranek i tyle. jak kamyczki spod kol zbombarduja próg to hammerite nic nei da
elnino
Posty: 1441 Rejestracja: 07 mar 2011, 10:59
Lokalizacja: Chorzów
Post
autor: elnino » 29 lut 2012, 10:48
dokładnie chodzi o ten "słupek" do którego są przykręcane chlapacze z przodu. ten ok 10cm szerokości pasek do którego jest próg mocowany i błotnik + ranty nadkola lewego i dach pod uszczelka. A tak to spoko jest.
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
kupiec
Posty: 12911 Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:
Post
autor: kupiec » 29 lut 2012, 11:06
elnino pisze: brunox?
nie , ja miałem CORTANIN
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... c8n2kHhnDp
a tu mam jedne zdjęcie ja to wygląda na rdzy
płyn jest brązowy a polany na blache robi się fioletowy
Załączniki
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
elnino
Posty: 1441 Rejestracja: 07 mar 2011, 10:59
Lokalizacja: Chorzów
Post
autor: elnino » 29 lut 2012, 12:51
a to sie przemywa jakos później albo szlifuje dodatkowo czy lejesz ścierasz resztki na sucho i farba?
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
kupiec
Posty: 12911 Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:
Post
autor: kupiec » 29 lut 2012, 12:54
malujesz bezpośrednio na to ale musisz odczekać ok 24 godz przed malowaniem
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Jamszoł
Posty: 22192 Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:
Post
autor: Jamszoł » 29 lut 2012, 19:05
kupiec pisze: malujesz bezpośrednio na to ale musisz odczekać ok 24 godz przed malowaniem
Ściereczka flanelowa po tych 24 h i dopiero malowanie
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
marrecki
Posty: 816 Rejestracja: 21 sty 2011, 19:19
Lokalizacja: Ząbki
Post
autor: marrecki » 15 cze 2012, 08:06
A moze ktos napisac jakimi papierami szlifowac sazpachle, a jakimi baze ? Musze pewnego strucla doprowadzic do porzadku
Jamszoł
Posty: 22192 Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:
Post
autor: Jamszoł » 15 cze 2012, 19:12
marrecki , szpachla na początek możesz 150 - pod koniec już co najmniej 220
matować lakier - co najmniej 320 pod koniec 400
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Yagr
Posty: 14625 Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:
Post
autor: Yagr » 15 cze 2012, 19:29
Jamszoł , moim zdaniem matowanie to drobniejszym np 600
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Jamszoł
Posty: 22192 Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:
Post
autor: Jamszoł » 15 cze 2012, 19:52
Yagr , 600 to pod sam bezbarwny - jeśli byśmy chcieli na lakier dawać po jakimś czasie
Pod baze czy kolor akryl , wystarczy 400
Tyle , że 400 na wode
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
nonam
Posty: 4641 Rejestracja: 06 wrz 2007, 23:24
Lokalizacja: Kalisz
Post
autor: nonam » 16 cze 2012, 01:35
Jamszoł , ja escorta docierałem przed polerką 2500 na wodę i gdybym miał matować lakier to też użyłbym takiego drobnego lakieru, po 400 to przecież piękne rysy zostaną
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.
Kierowca bombowca.
Jamszoł
Posty: 22192 Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:
Post
autor: Jamszoł » 16 cze 2012, 11:50
Było pytanie o malowanie a nie o polerkę
Pod malowanie 400 to i tak bardzo drobno
Pod polerke tak 2000 to minimum
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
S3ci0r
Posty: 4817 Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback
Post
autor: S3ci0r » 16 cze 2012, 15:37
Jamszoł pisze: Pod polerke tak 2000 to minimum
2000 ciężko będzie wyprowadzić. jak już to 2500 a najlepiej 3000 i wtedy jazda z pastą cutting
GG: 3022309
PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty