Dolot powietrza do 1.6 EFI MkV
Moderator: Moderatorzy
ja u siebie mam K&N w seryjnej puszcze . Zdecydowanie lepiej chodzi w górnym zakresie obr. tj. od 5000 tys do odcinki . Poniżej nic sie nie zmieniło . Zastosowałem do seryjnej puszki żeby nie stracic mocy w dolnym zakresie obr.
nie mam porównania do stozka bo nie montowałem ale myslę ze podobnie ( jak sie dobrze zamontuje ) wkładajac do puszki masz problem montazu z głowy
nie mam porównania do stozka bo nie montowałem ale myslę ze podobnie ( jak sie dobrze zamontuje ) wkładajac do puszki masz problem montazu z głowy
Paweł w silnikach N/A czyli bez turbo stożki służą tylko do lansu czyli dźwięk i wygląd połączony ze spadkiem NM i KM , dla nas najlepszym rozwiązaniem są sportowe wkładki w miejsce seryjnych, choć i tak jest to w zasadzie placebo, gdyż seryjna przepustnica i kolektor nadają się do D.... , nie tyczy się to wersji usportowionych jak np. ST, RS itp. gdyż tutaj producent już trochę wysiłku włożył.lordpablo pisze:Panowie, włąsnie jak to jest czy lepiej założyć smieszny stożek czy zamontować "sportowy filtr" i do orginalej puszki w moejsce standardowego filtra?
Generalnie powiem tak, ludzie dajcie sobie spokój ze sportowymi filtrami w zwyczajnych dupowozach, chcecie czegoś więcej to zainwestujcie w porządne kolektory, duże przepustnice, wałki, jakiś komputer zewnętrzny bo inaczej nic nie uzyskacie.
Lepiej zainwestować pieniądze w ładne felgi , bo przynajmniej będzie widoczny efekt , a podnoszenie osiągów to już takie proste nie jest.
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
Ale o jakich osiągach my mówimy? Z silnika 1.6? Przepraszam, ale w takim razie wolę mieć oryginalną puchę niż zmieniać filtr na stożek tylko żeby silnik lepiej chodził na wys. obrotach i fajniejszy dźwięk wydawał Tak jak napisał ORION, lepiej odłożyć parę stówek i kupić sobie konkretne felgi dzięki którym zrobisz większe wrażenie niż "pseudo" filtrami
Zrobie tak jak mowicie kupie do zwyklej puszki filtr K&N i bedzie prosciej bez cudowania ... Jeszcze jedno dzis zauwazylem ze z tej puszki od filtra wychodzi kawalek takiego peszla cos w podobie do rury od odkurzacza pod silnik ... przyklejone to jest na jakas zwykla tasme do puszki do tego duzego otworu co ciegnie powietrze ... tak powinno byc ?? chyba nie jak bylo orginalnie ??
tutaj masz testy stożków, wykonane przez moich znajomków, obadaj sobie pipercross'aORION pisze:Paweł w silnikach N/A czyli bez turbo stożki służą tylko do lansu czyli dźwięk i wygląd połączony ze spadkiem NM i KM , dla nas najlepszym rozwiązaniem są sportowe wkładki w miejsce seryjnych, choć i tak jest to w zasadzie placebo, gdyż seryjna przepustnica i kolektor nadają się do D.... , nie tyczy się to wersji usportowionych jak np. ST, RS itp. gdyż tutaj producent już trochę wysiłku włożył.lordpablo pisze:Panowie, włąsnie jak to jest czy lepiej założyć smieszny stożek czy zamontować "sportowy filtr" i do orginalej puszki w moejsce standardowego filtra?
Generalnie powiem tak, ludzie dajcie sobie spokój ze sportowymi filtrami w zwyczajnych dupowozach, chcecie czegoś więcej to zainwestujcie w porządne kolektory, duże przepustnice, wałki, jakiś komputer zewnętrzny bo inaczej nic nie uzyskacie.
Lepiej zainwestować pieniądze w ładne felgi , bo przynajmniej będzie widoczny efekt , a podnoszenie osiągów to już takie proste nie jest.
http://www.projectxs.pl//content/view/127/127/