problem z ABS kontrolka wariuje włącza sie i wyłącza
Moderator: Moderatorzy
mi chodzi o dokladnie jaki dzwiek bo juz sie balem ze to co u mnie bylo ale u mnie to tak trzeszczalo jak by rownomierne pekanie czy cos w tym stylu ale napewno nie syczenie
If you're like us, calling all riders, roll up beside us, no place to hide us,
all freedom fighters, let's unite us, switch on your nitrous and...let's.. go...
nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj pal ruszaj..
all freedom fighters, let's unite us, switch on your nitrous and...let's.. go...
nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj pal ruszaj..
mozesz jezdzic bez strachu jak jest zapalona u mnie sie tez swieci caly czas ale dla tego bo mam czujnik ABSu uszkodzony.
jesli "trzeszczy,pyka" to byc moze czujnik o cos tam obciera tak jak u mnie tylko ciekawe na czego skutek ? bo u mnie bylo to spowodowane wypadkiem chcac naprawic to trzeszczenie wyjelem czujnik i wsadzilem spowrotem lecz niestety go uszkodzilem i teraz nie trzeszczy i nie pyka ale tez ABS nie dziala
jesli "trzeszczy,pyka" to byc moze czujnik o cos tam obciera tak jak u mnie tylko ciekawe na czego skutek ? bo u mnie bylo to spowodowane wypadkiem chcac naprawic to trzeszczenie wyjelem czujnik i wsadzilem spowrotem lecz niestety go uszkodzilem i teraz nie trzeszczy i nie pyka ale tez ABS nie dziala
If you're like us, calling all riders, roll up beside us, no place to hide us,
all freedom fighters, let's unite us, switch on your nitrous and...let's.. go...
nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj pal ruszaj..
all freedom fighters, let's unite us, switch on your nitrous and...let's.. go...
nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj pal ruszaj..
Jamszoł pisze:Zacznij od tego - co nic nie kosztuje .I nie kupuj od razu czujników jest 90 % szans , że one są dobre.
Zpbacz ten temat http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=3378
Zdjęcia nr:MG_0056.jpg ; IMG_0055.jpg ; IMG_0056.jpg ; Jest to połączenie kabelka , który idzie od czujnika ABS-u z resztą instalacji - znajduje się on na przednim wewnętrznym nadkolu - na wprost obok sprężyny - tam włazi błoto i styki we wtyczce przestają kontaktować - należy rozłączyć wtyczkę , popryskać ją jakimś kontaktem do poprawy przewodności lub nawet zwykłym WD40 i parę razy złączyć i rozłączyć wtyczkę z gniazdkiem .
Takie połączenia mamy w każdym nadkolu.
Jeżeli to nie pomoże , to zobacz zdjęcia wyżej - nr:MG_0042.jpg ; IMG_0043.jpg - to są czujniki z tyłu tarczy hamulcowej - należy je przedmuchać sprężonym powietrzem.
Ale najpewniej nie ma dobrego połączenia na którejś wtyczce z przodu na na rolkach
witam :)zrobiłam tak jak napisałes .ABS zgasł ..............ale niestety po 4-5 h zapalił sie znowu:( chyba za szybko zaczełam sie cieszyc ze jest naprawiony )teraz juz nie sycz nie buczy hamulec tylko kontrolka sie swieci naszczescie odglosu juz nie wydaje hamulec .czy to moze byc od deszczu bo jak po 4.5 h sie zapalił to padało ?? co jeszcze moge zrobic?pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 06 mar 2009, 21:41 przez piosenka84, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
To by się zgadzało - WD40 jest "rozkleszczaczem" - czyli ułatwia odkrecanie zardzewiałych śrób lub zawiasów ale po paru godzinach wysycha i rdza ponownie chwyta.
To samo z końcówkami kabli - od razu jest przejście prądu , ale po wyschnięciu WD problem powraca.
To samo z końcówkami kabli - od razu jest przejście prądu , ale po wyschnięciu WD problem powraca.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]