problem z ABS kontrolka wariuje włącza sie i wyłącza

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Mrowa
Posty: 877
Rejestracja: 12 paź 2008, 15:33
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Mrowa »

syczenie ? a moze pykanie takie trzeszczenie ?
If you're like us, calling all riders, roll up beside us, no place to hide us,
all freedom fighters, let's unite us, switch on your nitrous and...let's.. go...

nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj pal ruszaj..
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Na początku wciskania pedału hamulca słychać syczenie - tak zrozumiałem
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
Mrowa
Posty: 877
Rejestracja: 12 paź 2008, 15:33
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Mrowa »

mi chodzi o dokladnie jaki dzwiek bo juz sie balem ze to co u mnie bylo ale u mnie to tak trzeszczalo jak by rownomierne pekanie czy cos w tym stylu ale napewno nie syczenie
If you're like us, calling all riders, roll up beside us, no place to hide us,
all freedom fighters, let's unite us, switch on your nitrous and...let's.. go...

nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj pal ruszaj..
piosenka84

Post autor: piosenka84 »

tak na poczAtku syczenie a potek wakt trzeszczenie puszecze hamulec i abs sie zapala i poprostu nie działa sam abs .potem jak wciskam to jest bez dzwieku ale kontrolka jest zapalona
piosenka84

Post autor: piosenka84 »

ale czy jak kontrolka jaest zapalona to czy ja moge jezdzic czy nie uszkodze nic wiecej?????????????????????????????
piosenka84

Post autor: piosenka84 »

a tak wogule to sory ze was zameczam tym tematem...................ale ja na autach sie nie znam dopiero poznaje ............................pozdrawiam i dzekuje za wszystkie odp
Awatar użytkownika
lordpablo
Posty: 3055
Rejestracja: 17 lut 2007, 14:50
Lokalizacja: Siennica

Post autor: lordpablo »

taki mały wniosek mam do Ciebie edytuj posty, po co zieloni mają sie Ciebie czepiać :smile:
Awatar użytkownika
Mrowa
Posty: 877
Rejestracja: 12 paź 2008, 15:33
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Mrowa »

mozesz jezdzic bez strachu jak jest zapalona u mnie sie tez swieci caly czas ale dla tego bo mam czujnik ABSu uszkodzony.

jesli "trzeszczy,pyka" to byc moze czujnik o cos tam obciera tak jak u mnie tylko ciekawe na czego skutek ? bo u mnie bylo to spowodowane wypadkiem chcac naprawic to trzeszczenie wyjelem czujnik i wsadzilem spowrotem lecz niestety go uszkodzilem i teraz nie trzeszczy i nie pyka ale tez ABS nie dziala
If you're like us, calling all riders, roll up beside us, no place to hide us,
all freedom fighters, let's unite us, switch on your nitrous and...let's.. go...

nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj pal ruszaj..
piosenka84

Post autor: piosenka84 »

Jamszoł pisze:Zacznij od tego - co nic nie kosztuje .I nie kupuj od razu czujników jest 90 % szans , że one są dobre.
Zpbacz ten temat http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=3378
Zdjęcia nr:MG_0056.jpg ; IMG_0055.jpg ; IMG_0056.jpg ; Jest to połączenie kabelka , który idzie od czujnika ABS-u z resztą instalacji - znajduje się on na przednim wewnętrznym nadkolu - na wprost obok sprężyny - tam włazi błoto i styki we wtyczce przestają kontaktować - należy rozłączyć wtyczkę , popryskać ją jakimś kontaktem do poprawy przewodności lub nawet zwykłym WD40 i parę razy złączyć i rozłączyć wtyczkę z gniazdkiem .
Takie połączenia mamy w każdym nadkolu.
Jeżeli to nie pomoże , to zobacz zdjęcia wyżej - nr:MG_0042.jpg ; IMG_0043.jpg - to są czujniki z tyłu tarczy hamulcowej - należy je przedmuchać sprężonym powietrzem.
Ale najpewniej nie ma dobrego połączenia na którejś wtyczce z przodu na na rolkach

witam :)zrobiłam tak jak napisałes .ABS zgasł ..............ale niestety po 4-5 h zapalił sie znowu:( chyba za szybko zaczełam sie cieszyc ze jest naprawiony )teraz juz nie sycz nie buczy hamulec tylko kontrolka sie swieci naszczescie odglosu juz nie wydaje hamulec .czy to moze byc od deszczu bo jak po 4.5 h sie zapalił to padało ?? co jeszcze moge zrobic?pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 06 mar 2009, 21:41 przez piosenka84, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Jeszcze raz zrób to samo , tylko dwa razy dokładniej - styki kabli nadal są zabrudzone i na któtką metę było OK , poczym znowu padło.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
piosenka84

Post autor: piosenka84 »

Jamszoł pisze:Jeszcze raz zrób to samo , tylko dwa razy dokładniej - styki kabli nadal są zabrudzone i na któtką metę było OK , poczym znowu padło.


ok . zrobie to jutro dokładniej .mam nadzeje ze nie popsuje bardzej:) :twisted: pozdrawiam i dzeki za odp.dam znac jutro jak poszło :mrgreen:
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Kopiłaś jakiś "kontakt" w spreju , jak nie to kup on poprawia połączenia kabli i zabezpiecza przed utlenianiem.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
piosenka84

Post autor: piosenka84 »

Jamszoł pisze:Kopiłaś jakiś "kontakt" w spreju , jak nie to kup on poprawia połączenia kabli i zabezpiecza przed utlenianiem.
psikałam WD40 bo tylko to miałam w aucie
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

To by się zgadzało - WD40 jest "rozkleszczaczem" - czyli ułatwia odkrecanie zardzewiałych śrób lub zawiasów ale po paru godzinach wysycha i rdza ponownie chwyta.
To samo z końcówkami kabli - od razu jest przejście prądu , ale po wyschnięciu WD problem powraca.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
ODPOWIEDZ