BLAUPUNKT GTX 663 MKI
Moderator: Moderatorzy
Przemo, w przypadku tych zestawow zwrotnice nie sa konieczne, mogą być ale nie muszą. Tweeterki maja wbudowany kondensator, który filtruje odpowiednie tony. zatem pewna część funkcji zwrotnicy, jest już wykonywana przez sam tweeter.
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
To jak kupie radio poskrecam te kable od tweeterow z tymi od kabli glosnikowych. Co do wiatru to narazie projekt mam taki aby gobka taka jak byla w starych kolumnach objechac wkolo dystansow tak aby po zalozeniu tapicerki ta gabka do niej przylegala i nie bylo otwartej przestrzeni jak teraz. Ale to jak temperatura skoczy powyzej 0
Zreszta dzisiaj jak sie wiatr uspokoil to nic juz nie wialo. A wygluszal drzwi nie bede bo na pzelomie kwiecien/maj essi idzie na sprzedaz wiec szkoda mi roboty.

Witam! Jakis czas temu dorobilem sie w koncu radia (kupilem Kenwood-a KDC-w3044) i ramke montazowa taka jak na tej aukcji . Dopiero dzis kiedy probowalem zamontowac radio zorientowalem sie ze cos nie gra gdyz w moim zestawie brakuje plastikowej szyny, mam tylko taki plastikowy haczyk jak nizej


Jednak sledzac inne aukcje zauwazylem ze ta szyna jest rzadkoscia. Czy da sie jakos przyzwoicie zamontowac radio bez tej szyny ?


Jednak sledzac inne aukcje zauwazylem ze ta szyna jest rzadkoscia. Czy da sie jakos przyzwoicie zamontowac radio bez tej szyny ?
yyy, a z czym sie ten plastik je???
do czego to sluzy??? no pewnie ze sie da zamontowac bez tego plastiku, zrob dokladnie tak jak mowi deathrider_85, chlopak prawde rzecze... 


jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
linden, w tej kieszeni montazowej, przy przedniej krawedzi (i ogolnie na calej powierzchni) masz wyciete takie trojkaciki tzn wyciete dwa boki, trzeci do zagiecia (w kształcie > ) - juz bardziej lopatologicznie nie potrafie,
one sa po to by je pozaginac, tak, aby calosc solidnie trzymala sie na swoim miejscu.
na zdjeciu z zalacznika te trojkatne jezyki w kieszeni sa widoczne doskonale. bierzesz nieco wiekszy srubokret i je zaginasz... oczywiscie juz po wlozeniu kieszeni na swoje miejsc, ale jeszcze przed wsunieciem radia
one sa po to by je pozaginac, tak, aby calosc solidnie trzymala sie na swoim miejscu.
na zdjeciu z zalacznika te trojkatne jezyki w kieszeni sa widoczne doskonale. bierzesz nieco wiekszy srubokret i je zaginasz... oczywiscie juz po wlozeniu kieszeni na swoje miejsc, ale jeszcze przed wsunieciem radia

jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
Fordy mają specyficzny "wieszak" na radia. Widoczny wyżej. Nasuwa się go na szynę w kieszeni. Z oryginalnym radiem nie ma problemu. Do radia markowego polecane jest takie coś założyć, choć nie jest to kategorycznie wymagane. Służy to do tego, by tył radia nie kiwał się i był sztywno zawieszony. Dobrze jest to założyć, bo kieszeń może się z czasem od tego kiwania trochę poluzować i radio się przekrzywi, szczególnie, ze w escorcie trzeba założyć jeszcze tą zaślepkę, która do najstabilniejszch nie należy.
Im więcej uda się rozgiąć tych trójkątów, tym lepiej. Najlepiej rozgiąć po kilka na górze i dole i szczególnie te po bokach.
PS. Sporo samochodów ma do tego celu specjalne gniazdo za radiem. I radio osadza się w nim na gumowy "cycek", który najczęściej jest w kartonie. A ford ma wieszak
Im więcej uda się rozgiąć tych trójkątów, tym lepiej. Najlepiej rozgiąć po kilka na górze i dole i szczególnie te po bokach.
PS. Sporo samochodów ma do tego celu specjalne gniazdo za radiem. I radio osadza się w nim na gumowy "cycek", który najczęściej jest w kartonie. A ford ma wieszak

- Arcadio
- Posty: 2818
- Rejestracja: 15 lip 2007, 08:59
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Pojemność: 2000
- Rocznik: 1995
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
heh ja sam dorobiłem metalowe "podpórki" radia. przykręciłem do tej kieszeni co nie wiadomo do czego służy dwa metalowe profile do rigipsów(chyba). Są elastyczne więc amortyzują wszelkie nierówności i niegdy mi nie skacze
oczywiście polecam ładniejsze rozwiązania, ale moje działa, i tak nie widać 


Escort Cabrio RS
A teraz mam pytanie z jeszcze innej beczki: co byscie powiedzieli o wrzuceniu takiej skrzyni do bagaznika ? Czy radio uciagnie taki zestaw ?
ladna skrzynka i naprawdę taniolinden pisze:A teraz mam pytanie z jeszcze innej beczki: co byscie powiedzieli o wrzuceniu takiej skrzyni do bagaznika ? Czy radio uciagnie taki zestaw ?
radio uciągnie ale możesz se popalić koncowki mocy
dlatego zakop se zmachol i będzie git
-------------------------------------------------------------
--Ford to rzecz najlepsza co morze cie spodkac--
-------------------------------------------------------------
--Ford to rzecz najlepsza co morze cie spodkac--
-------------------------------------------------------------